Reader?s Digest promuje 25. edycję Wielkiej Loterii

10 marca br. Reader’s Digest rozpoczyna kampanię reklamową. Działania, które potrwają 10 dni, mają na celu wzrost rozpoznawalności marki wśród potencjalnych klientów oraz promocję Wielkiej Loterii wydawnictwa.


Planując kampanię, wydawnictwo Reader’s Digest po raz pierwszy zdecydowało się wykorzystać kanał telewizji informacyjnej. Emisja 45-sekundowych spotów reklamowych odbędzie się w TVN24.


Z uwagi na to, że jest to już 25 edycja Wielkiej Loterii Reader’s Digest, przygotowaliśmy dla jej uczestników wyjątkowe atrakcje. Główna nagroda wynosi 575.000 zł, zdobywca drugiej nagrody otrzyma 60.000 zł, natomiast trzeciej – 20.000 zł. Dodatkowo, wśród wszystkich uczestników zabawy, rozlosowanych zostanie 500 zegarków marki Tissot – mówi Rajmund Tochwin, Ad Sales Director wydawnictwa Reader’s Digest.­ Planowana kampania reklamowa ma przybliżyć potencjalnym klientom świat produktów Reader’s Digest oraz zachęcić do udziału w Wielkiej Loterii.  


Termin nadsyłania zgłoszeń mija 24 grudnia 2011 roku. Losowanie zwycięzców, pod nadzorem prawnika i notariusza, odbędzie się 25 stycznia 2012 roku. Lista zwycięzców zostanie opublikowana następnego dnia po losowaniu na stronie internetowej wydawnictwa oraz w numerze miesięcznika Reader’s Digest. Regulamin loterii dostępny jest na stronie www.regulaminy-rd.pl


Relację z wręczenia nagród 24. Wielkiej Loterii Reader’s Digest oraz wypowiedzi laureatów znaleźć można na stronie http://www.digest.com.pl/wielka-loteria

hastagi na stronie:

#ostatnie losowanie Readers Digest #laureaci 25 edycji readers digest #wyniki 25 loterii Readers #zwycięzcy 25 edycji loterii riders digest #lista laureatów 25 wielkiej loterii reader?s digest #readers digest

Authors

Related posts

Top