Reader’s Digest wznawia kampanię promującą 24. edycję Wielkiej Loterii

Reader’s Digest zdecydowało się na wznowienie kampanii reklamowej mającej na celu promocję Wielkiej Loterii wydawnictwa. Działania potrwają od 2 do 10 października i realizowane będą w kanałach tematycznych pakietu AT Media, m.in. w AXN, Hallmark i Zone Romantica.


Reader’s Digest wykorzysta 45-sekundowy spot, znany z lipcowej kampanii promującej 24. edycję Wielkiej Loterii. Przedstawia on zwyczajną polską rodzinę, która w książkach i magazynach sygnowanych marką wydawnictwa znajduje wszelkie niezbędne informacje.


Spot podkreśla główne przesłania Reader’s Digest, które chce być dla swoich czytelników źródłem inspiracji, informacji, nauki oraz zabawy. Sprawdził się on w naszych lipcowych działaniach, dlatego też zdecydowaliśmy się na jego ponowne wykorzystanie – mówi Rajmund Tochwin, Ad Sales Director wydawnictwa Reader’s Digest.


Spot reklamowy będzie emitowany przez tydzień, począwszy od 2 października. Reklamę stworzył Fadeout TVProductions. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus. Emisja spotów zaplanowana została w następujących kanałach telewizyjnych: AXN, Hallmark – 13th street, TV Puls, Ale Kino, Filmbox, Kino Polska, Kuchnia TV, Movies 24, TCM, TVS, Zone Reality, Zone Romantica. Reklamę można też obejrzeć na stronie internetowej wydawnictwa www.digest.pl


 


Miesięcznik Reader’s Digest to najpopularniejszy magazyn na świecie, który co miesiąc trafia do niemal 80 milionów czytelników. Ukazuje się w 50 krajach i 20 językach. To magazyn o różnorodnej tematyce – od zdrowia, ekologii, po egzotyczne podróże i pasjonujące historie z życia.


Wydawnictwo Reader’s Digest jest częścią The Reader’s Digest Association, Inc. (www.rd.com), światowego wydawnictwa, które jest liderem marketingu bezpośredniego i tworzy książki, nagrania muzyki, wideo i publikacje w Internecie. Więcej informacji znaleźć można na stronie polskiej edycji www.digest.pl


 

hastagi na stronie:

#w finale 25 wielkiej loterii

Authors

Related posts

Top