Pomysły Wiadomości branżowe

Ceremonia wręczenia nagród European Trusted Brands 2013

Ceremonia wręczenia nagród European Trusted Brands 2013
8 maja w Centrum Sztuki Fort Sokolnickiego w Warszawie odbędzie się Gala European Trusted Brands 2013. Podczas uroczystego wieczoru uhonorowane zostaną marki, które Polacy darzą największym zaufaniem. W tym roku po raz pierwszy wyróżnienia przyznane zostaną również najbardziej zaufanym osobom.W trzynastej edycji badania European Trusted Brands, którego organizatorem jest Reader’s Digest, Europejczycy wskazali marki, którym ufają najbardziej. Badanie przeprowadzono w 12 krajach europejskich: Belgii, Czechach, Finlandii, Francji, Holandii, Niemczech, Polsce, Portugalii, Rosji, Rumunii, Słowenii i Szwajcarii. W tegorocznej edycji badania wzięło udział 18 314 respondentów, w tym 1049 Polaków.Podczas uroczytości w Centrum Sztuki Fort Sokolnickiego przedstawiciele najbardziej zaufanych marek odbiorą Złote i Kryształowe Godła. Złote Godła otrzymają marki spontanicznie wskazywane w danej kategorii  przez respondentów najczęściej. Kryształowe Godła powędrują do marek, które uzyskały najwyższe oceny w 5 kryteriach: jakość, stosunek wartości do ceny, wizerunek, zrozumienie potrzeb klienta oraz społeczna odpowiedzialność. Statuetki wręczone zostaną

Teaser

8 maja w Centrum Sztuki Fort Sokolnickiego w Warszawie odbędzie się Gala European Trusted Brands 2013. Podczas uroczystego wieczoru uhonorowane zostaną marki, które Polacy darzą największym zaufaniem. W tym roku po raz pierwszy wyróżnienia przyznane zostaną również najbardziej zaufanym osobom.

W trzynastej edycji badania European Trusted Brands, którego organizatorem jest Reader?s Digest, Europejczycy wskazali marki, którym ufają najbardziej. Badanie przeprowadzono w 12 krajach europejskich: Belgii, Czechach, Finlandii, Francji, Holandii, Niemczech, Polsce, Portugalii, Rosji, Rumunii, Słowenii i Szwajcarii. W tegorocznej edycji badania wzięło udział 18 314 respondentów, w tym 1049 Polaków.

Podczas uroczytości w Centrum Sztuki Fort Sokolnickiego przedstawiciele najbardziej zaufanych marek odbiorą Złote i Kryształowe Godła. Złote Godła otrzymają marki spontanicznie wskazywane w danej kategorii  przez respondentów najczęściej. Kryształowe Godła powędrują do marek, które uzyskały najwyższe oceny w 5 kryteriach: jakość, stosunek wartości do ceny, wizerunek, zrozumienie potrzeb klienta oraz społeczna odpowiedzialność. Statuetki wręczone zostaną również markom najbardziej przyjaznym środowisku.

W tym roku po raz pierwszy w badaniu European Trusted Brands ankietowanych zapytano także o osoby, które darzą najwiekszym zaufaniem. Wyróżnienia przyznane zostaną w 6 kategoriach: Polityk, Przedsiębiorca, Dziennikarz telewizyjny, Sportowiec, Aktor, Muzyk.

Gala połączona będzie z imprezą z okazji zmiany struktury własnościowej polskiej spółki Reader?s Digest. Od maja br. jest ona własnością Tarsago Media Group. W skład nowej grupy medialnej wchodzą również dotychczasowe  oddziały Reader?s Digest na Węgrzech i w Rumunii.

Galę poprowadzą: Dorota Gardias oraz Radosław Brzózka.

Wstęp na galę z zaproszeniami.

***

European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckichw Europie. Jego organizatorem jest Reader?s Digest. Oprócz tematyki marketingowej coroczne badanie European Trusted Brands porusza również tematy społeczne. Pozwala na poznanie dominujących nastrojów mieszkańców Europy, postaw i wartości, które kształtują nasze opinie i decyzje, a także zaufanie do różnych aspektów życia.

A to już wiesz?  Polacy wybrali najbardziej godne zaufania marki w branży technologicznej

Badanie European Trusted Brands przeprowadzono po raz pierwszy w 2001 roku. Co roku kontynuowane jest ono w kilkunastu krajach europejskich. Tegoroczna trzynasta już edycja badania została przeprowadzona w 12 krajach europejskich. Kraje, które zostały objęte tegorocznym badaniem to: Belgia, Czechy, Finlandia, Francja, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Słowenia i Szwajcaria. Wzięło w nim udział 18 314 respondentów.

Badanie realizowano metodą kwestionariusza on-line lub wywiadów pocztowych. Jak co roku próba została dobrana tak, aby odzwierciedlała szeroki profil badanej populacji. 

< 240919" >

Źródło Reader’s Digest. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy