Już po raz czwarty miesięcznik Reader’s Digest przyznał certyfikaty Produkt Roku. W tym roku certyfikaty z godłem Produkt Roku 2008 otrzymało aż 37 firm, których produkty były najchętniej kupowane przez czytelników miesięcznika. Uroczystość wręczenia certyfikatów odbyła się 15. stycznia br. w hotelu Le Meridien BRISTOL w Warszawie.
Jesienią 2008 r. już po raz czwarty czytelnicy miesięcznika Reader’s Digest mieli możliwość wyróżnić najchętniej kupowane przez siebie produkty. Przeprowadzono badanie, którego celem było spontaniczne wskazanie produktów najczęściej kupowanych i wybieranych przez czytelników miesięcznika. Ankieta została zamieszczona we wrześniowym numerze Reader’s Digest, a także wysłana w formie mailingu na skrzynki pocztowe do wybranej grupy jego czytelników. Zawierała ona 37 kategorii produktów podzielonych na 6 grup branżowych: Ty i Dom, Finanse, Kulinaria, Medycyna, Uroda/Higiena, Auto. Poza powyższymi grupami znalazła się kategoria specjalna: Supermarket Roku. Godła Produkt Roku 2008 zostały przyznane firmom, których produkty zostały najczęściej spontanicznie wskazane przez osoby biorące udział w badaniu. W gronie laureatów godła Produkt Roku 2008 znalazły się:
Acard, Actimel, Amica, Bank PKO BP (w czterech kategoriach), Biovital, Blend-a-med, Canon, Centrum, DELMA, Dębica, Dulux, Gripex, Head & Shoulders ,ING, KNORR (w dwóch kategoriach), Nivea (w trzech kategoriach), Nokia, Olej Kujawski, Orange, Oscillococcinum, Palette, PZU, Rutinoscorbin, Samsung, Sony, Tesco, Toyota , VISA, Visine, Winiary, Zelmer, Zyrtec.
„Decydując się na zakup poszczególnych produktów, bardzo często kierujemy się poleceniem rodziny, przyjaciół, znajomych. Tradycją stało się, że corocznie godła Produkt Roku otrzymują produkty najchętniej wybierane przez czytelników miesięcznika Reader’s Digest. Bez wątpienia, wybory te, także stanowią doskonałą rekomendację dla innych kupujących, a na pewno są wyjątkowym wyróżnieniem dla poszczególnych firm. Godło Produkt Roku to po prostu obietnica jakości.” – wyjaśnia Jolanta Gajewska Dyrektor Działu Reklamy Reader’s Digest.
W programie uroczystości wręczenia certyfikatów z godłem Produkt Roku 2008 znalazły się m.in. dwa wykłady:
Szymona Gutkowskiego, Reklama i marketing w recesji i Juliana Kozankiewicza Ambient, czyli złap klienta tam, gdzie on jest.
Uroczystość poprowadził Grzegorz Miśtal.
Partnerem merytorycznym imprezy był PKPP Lewiatan.
Czwarta edycja badania Produkt Roku 2008 została przeprowadzona we wrześniu 2008 r., na próbie 500 osób. Ankieta zamieszczona została w wydaniu wrześniowym miesięcznika oraz w formie mailingu wysłanego na skrzynki pocztowe do wybranej grupy czytelników miesięcznika Reader’s Digest.
Laureaci certyfikatów Produkt Roku 2008
|
|
Kategoria: Ty i Dom |
|
Sprzęt RTV |
ex equo Sony, Samsung |
Telefon komórkowy |
Nokia |
Operator sieci komórkowej |
Orange |
Aparat fotograficzny |
Canon |
Drobny sprzęt AGD |
Zelmer |
Duże urządzenia AGD |
Amica |
Farby i lakiery |
Dulux |
Kategoria: Finanse |
|
Kredyt hipoteczny |
Bank PKO BP |
Pożyczka gotówkowa |
Bank PKO BP |
Konto bankowe |
Bank PKO BP |
Lokata bankowa |
Bank PKO BP |
Fundusz inwestycyjny |
ING |
Karta Kredytowa |
VISA |
Kategoria: Kulinaria |
|
Margaryna |
DELMA |
Majonez |
Winiary |
Olej |
Olej Kujawski |
Zupy/dania gotowe |
KNORR |
Przyprawy/fix |
KNORR |
Kategoria: Medycyna |
|
Preparat witaminowy |
Centrum |
Preparat na serce |
Acard |
Preparat na witalność |
Biovital |
Preparat homeopatyczny |
Oscillococcinum |
Środek na przeziębienie |
Gripex |
Probiotyk |
Actimel |
Preparat na alergię |
Zyrtec |
Preparat na odporność |
Rutinoscorbin |
Preparat do oczu |
Visine |
Kategoria: Uroda / Higiena |
|
Szampon/odżywka do włosów |
Head & Shoulders |
Farba do włosów |
Palette |
Żel do kąpieli |
Nivea |
Krem do twarzy |
Nivea |
Balsam/mleczko do ciała |
Nivea |
Pasta do zębów |
Blend-a-med |
Kategoria: Auto |
|
Auto dla kobiety |
Toyota |
Opony samochodowe |
Dębica |
Ubezpieczenia komunikacyjne |
PZU |
Kategoria dodatkowa |
|
Supermarket Roku 2008 |
Tesco |