Gala European Trusted Brands 2011

Gala European Trusted Brands 2011

 

10 maja na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się Gala European Trusted Brands 2011. Podczas uroczystego wieczoru uhonorowane zostały marki, cieszące się największym zaufaniem konsumentów. Przyznano im Złote i Kryształowe Godła European Trusted Brands 2011. Wyróżniono również marki najbardziej przyjazne środowisku.

Reader’s Digest uhonorował laureatów badania European Trusted Brands 2011. Na Zamku Królewskim odbyła się uroczysta Gala, podczas której zwycięskie marki otrzymały Złote i Kryształowe Statuetki – Godła Zaufania European Trusted Brands 2011. Wyróżniono również marki przyjazne środowisku. Zdobywcy nagród odebrali wyróżnienia w Sali Balowej. Uroczystość poprowadził dziennikarz i prezenter, Grzegorz Miśtal.

Organizator zadbał o to, by podczas Gali nie zabrakło atrakcji. Goście przy akompaniamencie fortepianu obejrzeli pokaz mody najnowszych kolekcji światowych marek, biżuterii oraz luksusowych aut. Wśród zaprezentowanych kolekcji znalazły się D&G, Valentino, Liu Jo, Armani, Versace, Tru Trussardi oraz Claudio Canzian. Zainteresowanie nie tylko gości Gali wzbudziły samochody marki Ferrari oraz Maserati, które można było podziwiać na zamkowym dziedzińcu.

European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzane w Europie przez Reader’s Digest. Oprócz tematyki marketingowej coroczne badanie European Trusted Brands porusza również tematy społeczne. Pozwala na poznanie dominujących nastrojów mieszkańców Europy, postaw i wartości, które kształtują nasze opinie i decyzje, a także zaufania do wielu innych aspektów życia.

Badanie European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001 r. Co roku kontynuowane jest ono w kilkunastu krajach europejskich. Tegoroczna – jedenasta już edycja badania – została przeprowadzona w 16 krajach europejskich. Kraje, które zostały objęte tegorocznym badaniem to: Austria, Belgia, Czechy, Finlandia, Francja, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Szwajcaria, Szwecja i Węgry oraz po raz pierwszy Chorwacja i Słowenia. Wzięło w niej udział 33 005 respondentów.

Badanie realizowano metodą kwestionariusza on-line lub ankiety pocztowej w okresie sierpień – październik 2010 r. Respondenci zostali wybrani spośród wielomilionowej bazy prenumeratorów miesięcznika Reader’s Digest. Jak co roku próba została dobrana tak, aby odzwierciedlała szeroki profil badanej populacji.

Authors

Related posts

Top