Kto dziś marzy o nieśmiertelności – sondaż miesięcznika Reader’s Digest

Czy chcesz żyć wiecznie? 22 z 50 wydań miesięcznika Reader’s Digest na świecie zadawało to pytanie w różnych krajach. Najwyraźniej marzenie o nieśmiertelności wychodzi z mody. Większość ankietowanych na świecie godzi się z tym, że nasza ziemska wędrówka ma swój kres. Ponad 50 procent ankietowanych przez redakcje Reader’s Digest w różnych krajach nie deklaruje chęci na życie bez końca. Brazylia nieco podreperowuje tę średnią – aż 72 procentom Brazylijczyków marzy się nieśmiertelność. Ciekawe: na Filipinach każdy, kto ma za sobą 45. urodziny, chciałby, by życie trwało wiecznie, a w Chinach… nikt w tej kategorii wiekowej nie ma tego życzenia. W Polsce grupa chętnych na nieśmiertelność jest wyjątkowo mizerna. Tylko 34%! Ale u naszych „bratanków“ Węgrów wynik jest jeszcze słabszy – jedynie 20%. Czy to znaczy, że jesteśmy po prostu realistami? Czy boimy się chorób i słabości wieku podeszłego? Czy po prostu coraz częściej mamy już trochę tego wszystkiego dość?

Więcej o wynikach na readersdigest.com/worldquestions.

Miesięcznik „Reader’s Digest”, (www.readersdigest.com), najpopularniejsze czasopismo na świecie, ukazuje się w 50 wydaniach, w 21 językach i trafia do około 70 milionów czytelników na całym świecie. Każde wydanie jest opracowywane lokalnie dla miejscowych odbiorców. Miesięcznik pokazuje to, co w ludziach najlepsze i przedstawia świat w całej jego różnorodności. W każdym numerze można znaleźć frapujące relacje reporterskie ze stron dalekich i bliskich, porcję humoru, rady z wielu dziedzin, w tym szczególnie na temat zdrowia, ciekawe historie z życia wzięte i wiele, wiele więcej. Miesięcznik należy do Reader’s Digest Association, światowej wielobranżowej firmy medialnej i marketingowej, która inspiruje i łączy czytelników na całym świecie. Siedziba RDA mieści się w Pleasantville, w stanie Nowy Jork w USA.

Authors

Related posts

Top