Miesięcznik Reader’s Digest zmniejsza ceny reklam o 20%

Miesięcznik Reader’s Digest dostosowując się do sytuacji rynkowej od dnia 1 lipca 2009 r. zmniejsza ceny powierzchni reklamowych o 20 %.

Nowe ceny reklam:

Okładki:

IV strona okładki   40 500,-
II strona okładki     35 500,-
III strona okładki   32 000,-

Rozkładówka otwierająca    57 000,-

Strony redakcyjne:

Rozkładówka         49 400,- 
1/1 prawa strona     29 000,-
1/1 lewa strona        25 000,-

Szczegółowy cennik zamieszczania reklam w załączeniu.

Miesięcznik „Reader’s Digest”, (www.readersdigest.com), najpopularniejsze czasopismo na świecie, ukazuje się w 50 wydaniach, w 21 językach i trafia do około 70 milionów czytelników na całym świecie. Każde wydanie jest opracowywane lokalnie dla miejscowych odbiorców. Miesięcznik pokazuje to, co w ludziach najlepsze i przedstawia świat w całej jego różnorodności. W każdym numerze można znaleźć frapujące relacje reporterskie ze stron dalekich i bliskich, porcję humoru, rady z wielu dziedzin, w tym szczególnie na temat zdrowia, ciekawe historie z życia wzięte i wiele, wiele więcej. Miesięcznik należy do Reader’s Digest Association, światowej wielobranżowej firmy medialnej i marketingowej, która inspiruje i łączy czytelników na całym świecie. Siedziba RDA mieści się w Pleasantville, w stanie Nowy Jork w USA.

Authors

Related posts

Top