Wiadomości branżowe

Promocja polskiego przemysłu mody na rynkach europejskich ? międzynarodowa konferencja podczas 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland

7 maja odbędzie się konferencja Związku Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego poświęcona Programowi Promocji Branży Odzieży, Dodatków i Galanterii Skórzanej. Konferencja towarzyszy 10. edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland ? największego wydarzenia modowego w Polsce, które wspiera rozwój polskiego przemysłu odzieżowego, otwierając polską modę na świat biznesu.

Celem wdrażanego przez Ministerstwo Gospodarki i współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Promocji Branży Odzieży, Dodatków i Galanterii Skórzanej jest wspieranie polskich producentów odzieży w rozwijaniu eksportu na rynki zagraniczne. Na realizację programu w latach 2012-2014 przeznaczono środki o wartości blisko 10 mln zł. Realizatorami projektu są PIOT Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie Spółka z o.o.

Środki przeznaczono zarówno na bezpośrednią pomoc przedsiębiorstwom, jak i na ogólną promocję polskiego przemysłu odzieżowego. Realizacja programu umożliwiła zagranicznym klientom nawiązanie relacji z polskimi przedsiębiorstwami w ramach imprez targowych organizowanych na rynkach objętych programem oraz przyjazdowych misji kupieckich i wyjazdowych misji gospodarczych. Dzięki budowaniu pozytywnego wizerunku branży poprzez kampanie reklamowe w mediach oraz organizację misji przyjazdowych dziennikarzy na polskiewydarzenia modowe, program wspomógł polskie przedsiębiorstwa w osiąganiu sukcesów na rynkach zagranicznych.

Zaplanowana na 7 maja w hotelu Holiday Inn w Łodzi międzynarodowa konferencjatowarzysząca 10. Edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland jest ostatnim z cyklu dorocznych spotkań poświęconych dobiegającemu końca w 2014 r. Programowi Promocji Branży Odzieży, Dodatków i Galanterii Skórzanej. Wydarzenie odwiedzi 70 przedstawicieli zagranicznych przedsiębiorstw oraz europejskiej prasy branżowej. Organizatorem konferencji jest PIOT Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego.

Mecenasem FashionPhilosophy Fashion Week Poland jest Samsung Crystal Blue.

 

Zdjęcia FashionPhilosophy Fashion Week Poland do pobrania: http://bit.ly/FashionWeekPoland_photos

Partner Strategiczny: Miasto Łódź

Organizator: Moda Forte

Partner: Expo ? Łódź

Mecenas: Samsung

Patroni Medialni: ELLE, K MAG, MaleMen, Harvard Business Review Polska, EGO Inspiracje, Radio Eska, Fashion One, VU Mag, Plejada, ONET

Oficjalny Przewoźnik: LOT

Sponsorzy: Carlo Rossi, Colgate MaxWhite One

 

Źródło FashionPhilosophy Fashion Week Poland. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy