Relaunch miesięcznika Reader?s Digest w Likus Concept Store

25 września br. w restauracji Likus Concept Store wydawnictwo Reader’s Digest zaprezentowało nowe oblicze swojego flagowego produktu – miesięcznika Reader’s Digest. We wnętrzach starej łaźni stworzono świat Reader’s Digest, którego przewodnikiem był Tomasz Kammel.

Podczas wieczornej imprezy, która odbyła się w restauracji Likus Concept Store przy Krakowskim Przedmieściu, goście przenieśli się do nowego świata Reader’s Digest. Wnętrze zostało podzielone na Strefy: Relaksu, Rozrywki, Kultury i Kuchni, które symbolizowały świat miesięcznika. Przewodnikiem po tym świecie był Tomasz Kammel.

W każdej strefie na gości czekały atrakcje. W Strefie Rozrywki zatańczyli Anna Bosak i Rafał "Roofi" Kamiński, a goście mogli zagrać w kasynie i podziwiać pokaz barmański.  W Strefie Relaksu czekali dwaj masażyści i profesjonalny fotel do masażu. W Strefie Kuchnia goście razem z kucharzem Pawłem Pojawą z Likus Concept Store przygotowywali deser. W Strefie Kultura na gości czekała wyjątkowa niespodzianka. Każdy gość, który zdecydował się zrobić sobie zdjęcie w zaaranżowanym studiu otrzymał je potem wkomponowane w okładkę nowego miesięcznika.

Podczas imprezy nie zabrakło również dobrych gestów. W myśl hasła "Nasz wspólny świat", które przyświeca odmienionemu miesięcznikowi, zorganizowana została licytacja obrazu, stworzonego podczas wieczoru przez gości. Obraz powstał z odcisków rąk gości. Pieniądze z licytacji zostały przekazane dla podopiecznych Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko". Również na ten cel przekazano równowartość pieniężną wszystkich wygranych tego wieczoru w kasynie żetonów.

Zmiany w polskiej edycji miesięcznika są częścią globalnego relaunchu, który na rynku amerykańskim rozpoczął się na początku tego roku. Celem procesu jest bardziej nowoczesny wizerunek magazynu. Zmiany są widoczne zarówno w jego wyglądzie, jak i kompozycji treści.

Od październikowego numeru miesięcznik ma nowe logo podkreślające słowo „Digest”, które oznacza wybór, różnorodność, czyli to, co dotychczasowi czytelnicy tak bardzo cenią. Bardziej nowoczesny układ stron i większe zdjęcia są bardziej atrakcyjne wizualnie i przyjazne dla czytelnika. Przyciągające uwagę okładki mają wyraźnie akcentować najważniejsze tematy numeru.

Authors

Related posts

Top