Informacja prasowa,Warszawa, 30 lipca 2018r. Proste sposoby, by schłodzić dom w upalne dniW ostatnich dniach media informowały, że do Polski zbliża się fala upałów. Termometry mogą wskazywać nawet 35 stopni Celsjusza. Przy
W 2011 roku sędziom ufało w Polsce 52% ankietowanych, w 2013 roku ? już tylko 31%. Zaufanie Polaków do prawników spadło w ciągu ostatnich dwóch lat o 10 pkt. procentowych. Takie są wyniki 13. edycji badania European Trusted B
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Dnia 25 października odbędzie się czwarta w tym roku atestacja artykułów spożywczych, których producenci ubiegają się o certyfikaty jakości programu „Doceń polskie”.
Informacja prasowaPoznań, 20 grudnia 2017 r.Jak nie zwariować przed ŚwiętamiGrudzień to miesiąc gorączkowych przygotowań do Świąt. Sprzątanie, gotowanie, poszukiwanie odpowiednich podarunków dla najbliższych i do tego p
Informacja prasowaPoznań, 21 stycznia 2019 r.Dzień Babci. Jak sprawić, by poczuła się jak królowa Elżbieta?Każda babcia jest trochę królową – skarbnicą dobrych rad, rodzinnych tradycji i życiowej mądrości. Jeśli tw
Warszawa, 18 lipca 2019 rokuMake me!, czyli święto designu na Pasażu WiechaW tym tygodniu na słynnym warszawskim deptaku twórczy zapał spotka się z kreatywną pracą. W cyklu imprez „Pasaż Wiecha. Kultura w samym centrum”
Rośnie optymizm dotyczący wzrostu gospodarczego, perspektyw zatrudnienia oraz dostępności kredytów i rentowności firm z branży motoryzacyjnej ? dowodzi ósmy Barometr Nastrojów Menedżerów Firm Sektora Motoryzacyjnego.&hellip
INFORMACJA PRASOWA16.01.2018, WARSZAWAMIĘDZYNARODOWY DZIEŃ KUBUSIA PUCHATKA.5 POWODÓW ZA CO DZIECI I DOROŚLI GO KOCHAJĄ Uwielbiają go wszyscy, bez względu na wiek i płeć. Jest przyjacielem nie tylko miłośników miodu, al
Warszawa, 17 listopada 2017 r.Informacja prasowa Uwagi dotyczące ustawy o jawności życia publicznego23 października 2017 r. został opublikowany projekt ustawy o jawności życia publicznego. Miał on zwiększyć transparentno�
W badaniu European Trusted Brands po raz 12 zapytano Europejczyków o marki, które darzą największym zaufaniem. W sondażu wzięło udział ponad 27 tysięcy respondentów z 15 krajów. Wyniki pokazują, że mimo różnic kulturowyc