Pomimo zaniku tradycji wielopokoleniowych domów Polacy cenią swoich dziadków. Jak wynika z badania opinii marki Optima Polacy najbardziej cenią swoich dziadków za ciepło i uśmiech (48,2%), a ponad połowa z nas chciałaby wyrazi
Warszawa, 6 grudnia 2017 r.Utrzymanie idealnego porządku w mieszkaniu nie jest proste, zwłaszcza w obliczu natłoku innych obowiązków. Sposoby są różne – niektórzy wybierają na sprzątanie jeden konkretny dzień w tygod
Globalny sondaż miesięcznika Reader’s Digest wykazał, że w porównaniu z mieszkańcami innych krajów wyjątkowo mało Polaków odkłada pieniądze na przyszłość.Większość ludzi na świecie ma jakieś
Materiały prasoweWarszawa, 19 czerwca 2017 r.Pozostaw tylko ślady bosych stóp!1 lipca rozpocznie się cykl akcji wielkiego sprzątania Polski– od Tatr aż po BałtykW ramach akcji Barefoot Projekt Czysta Plaża oraz Czyste Ta
Łączenie potencjału wiedzy medycznej i behawiorystycznej sprzyja rozwojowi medycyny spersonalizowanej – oto jeden z wniosków raportu doradczej firmy Ernst & Young Progressions. The third place: health care everywher
Już po raz siódmy miesięcznik Reader’s Digest przeprowadził badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najczęściej wybieranych i kupowanych marek w Polsce. Wśród tegorocznych laureatów
Informacja prasowaWarszawa, 18.09.2017 r.Kradzieże i uszkodzenia pojazdów – raport zagrożeńdla polskich firm transportowychJak wynika z badania przeprowadzonego przez markę VIAON, przedsiębiorcy oraz kierowcy zawodowi coraz
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 25.06.2019Już od 1 lipca br. wszystkie firmy zatrudniające minimum 250 pracowników będą miały obowiązek zapisania pracownika do Pracowniczych Planów Kapitałowych. To już więc ostatnie dni na przy
Kwietniowo-majowy numer magazynu Witaj w Podróży odkrywa przed swoimi czytelnikami kolejne fascynujące zakątki kuli ziemskiej – pełne kontrastów Maroko, krainę tysięcy pagód – Birmę, kr&oacu
Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiKOd kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, a Polacy nieprzerwanie wybierają je jako miejsce robienia zakupów. Z czeg