Nie od dziś wiadomo, że w zdrowym ciele zdrowy duch. To także zdecydowanie więcej pieniędzy w kieszeni. Kiedy jednak zdrowie zawodzi, jesteśmy zmuszeni poszukać skutecznego panaceum. Miesięcznik ?Reader?s Digest? postanowił z
O tytuł najlepszego przedsiębiorcy świata rywalizowało 59 finalistów z 51 krajów, którzy wcześniej zdobyli tytuł Przedsiębiorcy Roku w lokalnych edycjach konkursu. Zwyciężył Dr James Mwangi, kierujący kenijskim Equity Ban
Informacja prasowaTrębki Nowe, 31 maja 2019r.?Wielkimi krokami zbliża się sezon ślubów, a panny młode czekają na przygotowane przez swoje świadkowe wydarzenia celebrujące ich ostatnie momenty przed zmianą stanu cywilnego.
informacja prasowa, 22.01.2020 r. WarszawaInnoEnergy startuje z 6. edycją PowerUp! Challenge.Co mogą zyskać autorzy innowacyjnych pomysłów? Firma poszukuje najlepszych startupów, scaleupów oraz małych i średnich przedsiębi
Zmiany są naturalną ścieżką rozwojuNiemal ćwierć wieku temu na światowym rynku pojawił się KiK. Początkowo zakupy w sklepach można było zrobić tylko w Niemczech. Systematycznie – wraz z ekspansją – dołączały do n
Pierwszy wdech to piosenka napisana w rytmie serc – malutkiej Poli oraz jej taty – rapera Piotra „Poisona” Plichty. Opowiada o miłości ojca do dziecka i o zachwycie nad cudem jakim jest nowe życie. W utwór wpisane jest pe�
Edyta Górniak szuka dziewczyny Allanowi na planie „The Voice Kids”Słodkie krówki, pożyczanie ciuchów, ekspresowy kurs nauki na gitarze, a może przejażdżka quadem? Do czego jeszcze posuną się Trenerzy „The Voice Kids”
Informacja prasowaWarszawa, 17 września 2019 r.Ulubieńcem jest jabłko, zaś w kuchni króluje ziemniak – po jakie owoce i warzywa najchętniej sięgają Polacy, a bez których nie wyobrażają sobie gotowania?Z badania przeprow
Campfire AudioSOLARISInformacja prasowa – 31 maja 2019Solaris to obecnie flagowy produkt amerykańskiej firmy ALO Audio dedykowany wymagającym słuchaczom i muzyce hi-res. Stanowią one przełom, jeśli chodzi o najwyższą jako�
W badaniu European Trusted Brands po raz 12 zapytano Europejczyków o marki, które darzą największym zaufaniem. W sondażu wzięło udział ponad 27 tysięcy respondentów z 15 krajów. Wyniki pokazują, że mimo różnic kulturowyc