Reporterzy „Reader’s Digest” przeprowadzili międzynarodowe badanie, w którym sprawdzili uczciwość mieszkańców wybranych miast Europy, Ameryki Południowej i Północnej
Informacja prasowa Warszawa, 9 grudnia 2019 r. Imprezowe kartofle, czyli uczta dla każdego! Organizując przyjęcie w domu, spotkanie rodzinne czy imprezowy wieczór z przyjaciółmi często […]
Wyniki badania European Trusted Brands 2013W badaniu European Trusted Brands przeprowadzonym przez Reader’s Digest po raz 13. zapytano Europejczyków o to, które marki darzą największym zaufaniem. W sonda
Informacja prasowa Łódź, 26 września 2019 Dzień Chłopaka tuż tuż – zamiast głupot daj mu styl Już w poniedziałek, 30 września Dzień Chłopaka. Mimo, że […]
Wypadki, kradzieże i awarie to miliardowe straty dla firm – ograniczyć je mogą inteligentne systemy wideo Warszawa, 8 stycznia 2019 – W latach 2015–2017 w […]
Informacja prasowa Warszawa, 9 sierpnia 2018 r. Ulubione warzywa i owoce Polaków? Pomidory i jabłka na czele W naszej diecie powinno znaleźć się codziennie przynajmniej […]
W twoim koszu ląduje rocznie 2000 zł. Podpowiadamy, jak to zmienić Przeciętny Polak marnuje około 52 kilogramów żywności w skali roku. Zacznij nad tym panować, […]
Wysoki poziom zadłużenia w sektorze publicznym i prywatnym, zaostrzone warunki kredytowe, rosnąca skala zwolnień pracowniczych oraz kolejne działania oszczędnościowe charakteryzują trudny dla Eurolandu rok 2012. Jednak z raport
Wyniki badania European Trusted Brands 2013PKO BP, PZU, Visa i ING to marki, które Polacy darzą największym zaufaniem, nawet podczas kryzysu panującego na rynkach – wynika z badania European Trusted Brands
Stany Zjednoczone są najbardziej atrakcyjnym rynkiem na świecie do prowadzenia transakcji fuzji i przejęć ? wynika z rankingu dojrzałości rynków do fuzji i przejęć opublikowanego przez firmę doradczą Ernst & Young. Polsk