Informacja prasowaWarszawa, 20.01.2020 r.Kross The Record. Marcin Korzonek i największe rowerowe wyzwanieMarcin Korzonek planuje wjechać rowerem na ponad 6000 metrów n. p. m. W styczniu rozpoczyna samotną wyprawę Kross The Reco
Inteligentne technologie mobilne, chmury obliczeniowe, bezpieczeństwo informacji, systemy IT dla ochrony zdrowia, a także gry mobilne i online wpływają na wartość fuzji i przejęć na globalnym rynku technologicznym. Już drugi k
Buty, na których punkcie oszalał świat blogerek i miłośniczek street fashion wreszcie w Polsce!Pochodzące z Los Angeles, inspirowane stylem vintage botki Jeffrey Cambell zawitały do butikówHEGO?S. Od dziesięciu lat zdobywaj�
Sprawdź praktyczne porady przed pojawianiem się lutowych przymrozkówPrzed nami uderzenie ostrej zimy i intensywnych opadów śniegu. Jak przewidują synoptycy mroźne powietrze nadciągające z Rosji i Skandynawii pojawi się w Po
Inf. prasowa Warszawa, 01.07.2019NIEZBĘDNIK BIWAKOWICZA – JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ NA WAKACYJNĄ PRZYGODĘ? Na przestrzeni lat biwakowanie stało się jedną z najpopularniejszych form spędzania czasu na łonie nat
Informacja prasowa18 kwietnia 2019, WarszawaWielka Noc, złodziei moc. Nie daj się okraść w święta.Powoli zaczynamy odliczać dni do Świąt Wielkanocnych, a to oznacza czas przygotowań i natłoku obowiązków, które lubi ba
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 2 stycznia 20177 najczęstszych postanowień na 2017 rok!Właśnie zaczął się nowy, 2017 rok. A każdy początek roku to czas planów i postanowień. Jakie są najczęstsze postanowienia Polaków? Chce
W okresie zimowym istnieje zwiększone ryzyko występowania alergenów w naszej sypialni niż latem. Brak regularnej wymiany pościeli, oprócz obniżenia komfortu snu, może negatywnie wpływać na stan naszego zdrowia. Jak zadbać o
Zdalne przedszkole online w domu – czy jest możliwe?Zamknięcie szkół i przedszkoli to trudne wyzwanie, które wymaga od rodziców zorganizowania rodzinnego dnia na nowo. Rodzice wymieniają się opieką nad maluchem, wymyślają
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie