Koniec roku szkolnego oraz coraz gorętsze dni nieodzownie zwiastują rozpoczęcie sezonu wakacyjnego. I choć tegoroczne wczasy z pewnością będą zupełnie inne niż planowaliśmy to na początku roku, nie oznacza to, że dostarcz�
Nierozerwalna więź z dzieckiem – jak ją zbudować?Bycie rodzicem to zadanie niezwykle odpowiedzialne. Wychowanie malucha na dobrego i mądrego człowieka, który będzie potrafił prawidłowo funkcjonować w społeczeństwie, jes
Warszawa, 4 grudnia 2019Różne oblicza wolontariatu – P&G celebruje Międzynarodowy Dzień WolontariuszaBlisko 500 pracowników Procter & Gamble wzięło w tym roku dział w licznych inicjatywach wolontariackich współo
PKB Polski w roku 2013 wzrośnie o 1,5% – najmniej w ostatniej dekadzie – wynika z analiz instytutu Oxford Economics i firmy doradczej Ernst & Young. Na wzrost, przekraczający 3% PKB będziemy mogli liczyć dopiero od
W cyfrowej transformacji najważniejszy jest człowiekWarszawa, 18 czerwca 2019 – PKB Polski może zwiększyć się nawet o 275 mld złotych w ciągu najbliższych sześciu lat, jeśli w pełni wykorzystamy potencjał cyfryzacji . S
Informacja prasowaTrębki Nowe, 31 maja 2019r.?Wielkimi krokami zbliża się sezon ślubów, a panny młode czekają na przygotowane przez swoje świadkowe wydarzenia celebrujące ich ostatnie momenty przed zmianą stanu cywilnego.
Pierwszy wdech to piosenka napisana w rytmie serc – malutkiej Poli oraz jej taty – rapera Piotra „Poisona” Plichty. Opowiada o miłości ojca do dziecka i o zachwycie nad cudem jakim jest nowe życie. W utwór wpisane jest pe�
Ponad 60 proc. Polaków nie wierzy treściom przekazywanym w radiu i telewizji. To zdecydowanie gorszy wynik niż w innych krajach Europy, gdzie brak zaufania do tych instytucji deklaruje średnio mniej niż połowa ankietowanych
Informacja prasowa22 września 2017AURALIC SERIA G2 – Systemy Streamingu Klasy PremiumW erze niespotykanego dotychczas rozwoju technologicznego wysokiej klasy sprzętu audio, AURALiC LIMITED wkracza w nową ścieżkę rozwoju
82 proc. Polaków nie ma zaufania do piłkarzy – dowodzą tego wyniki tegorocznego badania European Trusted Brands. Piłkarzom nie ufają również mieszkańcy Francji, Czech oraz Portugalii.Piłkarze reprezentują p