Warszawa, 23 września 2020Pandemia zmieniła nas na dobre –jakie zwyczaje zostaną z nami na dłużej?Świat zmienił się w ciągu kilku ostatnich miesięcy nie do poznania. Odkryliśmy inny wymiar ekologii, lokalności, zupełn
Informacja prasowaWarszawa, 2 marca 2020 r.Bambusowe karty do pokoi w Mercure Gdynia CentrumHotel przyjazny dla środowiskaHotel Mercure Gdynia Centrum zastąpił plastikowe karty do pokoi bambusowymi. Rozwiązanie jest częścią
Informacja prasowaWarszawa, 21 stycznia 2020 r.Burger czy sałatka? – Polacy coraz chętniej eliminują mięso z dietyCoraz więcej osób deklaruje rezygnację z mięsa lub znacząco ogranicza jego spożycie – niespełna 12% prz
Informacja prasowa – GosiaListopad 2017Rewolucyjny mop obrotowy marki Gosia Gdy już myślisz, że w kwestii sprzątania nie da się wymyślić nic nowego, co pomogłoby w szybkim i skutecznym uporaniu się z domowymi obowiązkami
Sieć kawiarni Green Caffè Nero odlicza promocje do świąt.Kalendarz adwentowy w aplikacji mobilnejŚwiąteczna gorączka trwa! W Wigilię czeka na nich specjalna niespodzianka – Green Caffé Nero tego dnia rozda 40 000 bonów na
Informacja prasowaWarszawa, 23 lipca 2019 r.Co spakować w jednodniową podróż?Wyjazd na wycieczkę to mnóstwo zabawy, nawet jeśli planujemy tylko jednodniowy wyjazd.W jeden dzień możemy wybrać się na długi spacer po okoli
Warszawa, 12 października 2017r.KOMUNIKAT PRASOWYKanał telewizyjny Da Vinci Learning przygotował wyjątkową produkcję, w pełni zrealizowaną w Polsce,z udziałem polskich rodzin, posiadającą wyjątkowo lubianą formułę tel
Informacja prasowaWarszawa, 4 marca 2019 r.Świętuj Dzień Kobiet z Sugarfree! W Sugarfree Dzień Kobiet świętujemy już 6 marca! Tego dnia, w sklepach stacjonarnych marki na klientki czekać będzie moc atrakcji – piękne kwia
Jak pokochać siebie. Przewodnik po wewnętrznym świecie kobietyDagmara GmitrzakPREMIERA 14 styczniaZacznij wreszcie żyć dla siebie!Pewnie już słyszałaś te słowa: „Zacznij żyć dla siebie, pokochaj siebie!”. Al
Materiał prasowyW obecnych czasach coraz powszechniejszy jest trend zdrowego EKO życia. Jesteśmy bardziej świadomi wyborów: znacznie częściej czytamy etykiety, ceniąc jakość chętniej inwestujemy w produkty ekologiczne, zdro