Informacja prasowa24 maja 2017Auralic – Nowe rozwiązanie HTML5– dostęp z poziomu Androida i WindowsaAURALIC Limited przygotował dla klientów innych platform systemowych niż Apple IOS, możliwość korzystania ze swoich
Eksperci ds. energetyki z firmy doradczej EY szacują, że suma korzyści gospodarczych z budowy terminalu LNG w Świnoujściu do 2025 roku może wynieść nawet około 8 mld zł. Jest to efekt, który budowa instalacji wywrze na Pro
Bezrobocie w strefie euro będzie rosło do 2014 roku Poziom inwestycji pozostanie do 2016 roku poniżej tego notowanego przed kryzysem finansowymLuzowanie ilościowe narzędziem wspierającym walkę z kryzysem, ale nie lekarstwem n
Najciemniej pod latarnią – polski sposób na powszechną infrastrukturę ładowarek dla samochodów elektrycznychInfrastruktura techniczna jest wg wielu specjalistów branży samochodowej tzw. wąskim gardłem w upowszechnianiu sam
Informacja prasowa Poznań, 16 listopada 2017 roku5 rzeczy, których nie wiedziałeś o Wielkiej Brytanii, a powinieneś!Choć powszechnie wiadomo, że w Wielkiej Brytanii samochody nadjeżdżają z lewej strony, w umywalce są dwa
Edyta Górniak szuka dziewczyny Allanowi na planie „The Voice Kids”Słodkie krówki, pożyczanie ciuchów, ekspresowy kurs nauki na gitarze, a może przejażdżka quadem? Do czego jeszcze posuną się Trenerzy „The Voice Kids”
Itaka i TUI – z tymi biurami podróży Polacy chcą planować swoje urlopy. Wynika tak z 12. edycji badania European Trusted Brands, przeprowadzonego przez Reader’s Digest. Aż 1/5 respondentów wybrała biuro
Porządki po remoncie – sprawnie i szybkoWszechobecny kurz, zacieki farby czy plamy po zaprawie to typowy poremontowy krajobraz w mieszkaniu. A jeśli mamy – jak to Polacy – w wakacyjnych planach pojechać jeszcze po takiej zmia
Cybermanipulacje, fake newsy, przejmowanie urządzeń – sztuczna inteligencja na celowniku przestępców Kraków, 18 lipca 2019 r. – Nowe badanie, przeprowadzone w ramach europejskiego projektu SHERPA , wskazuje, że cyberprzestę
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie