Informacja prasowa Warszawa/Brześć Kujawski 29.06.2018 r.Top 5 przekąsek na latoPrzed nami lato, ulubiona pora roku wielu osób. Podczas upałów w
Obawa przed zapłaceniem wyższych niż dotąd rachunków operatorowi komórkowemu powstrzymuje użytkowników smartfonów przed częstszym korzystaniem z dodatkowych funkcji tych urządzeń ? wynika z raportu ?Mobilny labirynt? przyg
W pierwszej połowie 2012 roku międzynarodowe firmy rozpoczęły w Europie 1586 projektów inwestycyjnych. To o 6,3% więcej niż w pierwszej połowie roku 2011 ? wynika z raportu Bezpośrednie Inwestycje Zagraniczne w Europie w pier
7 powodów, dla których warto polubić mopa ze sprayemMop ze sprayem to ulubiony produkt dla całej rodziny w wielu gospodarstwach domowych na świecie. Jego zwolennicy chwalą szybkość, z jaką można go użyć i wygodę czyszczen
Rewia kolorów!Szykujemy się do malowania ścianWybór koloru ścian to bardzo ważna decyzja towarzysząca urządzaniu lub remontowi każdego wnętrza. Choć efekt naszych prac będzie prawdopodobnie towarzyszył nam dłużej niż
Wypadki, zabiegi chirurgiczne, poważne choroby i codziennie dolegliwości mogą dotknąć każdego. „1001 sposobów powrotu do zdrowia” to obszerny poradnik pełen naukowo potwierdzonych porad dotyczących opieki nad
Informacja dla mediówPepsiCo zachęca absolwentów, aby odważyli się na więcej, dołączając do programu stażowego „Dare To Do More”Warszawa, 1 września 2020 rokuJako jeden z największych producentów żywności na świe
W marcu 2012 roku magazyn Reader’s Digest ochodzi swoje 90-lecie. To również 90 lat The Reader’s Digest Association.90 urodziny Reader’s Digest to dobra okazja, by przypomnieć, że „amerykańskie marze
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Kierunek „Dobry smak”! Choć po drodze nie zabraknie orientalnych akcentów, nie zapominamy o korzeniach. Zapraszamy do przygotowania dań, w których polskie składniki spotyka
Informacja prasowaWarszawa, 26 listopada 2019 r.Jedzenie w domu, a może danie na wynos – czy Polacy jeszcze gotują?Niemal 93% Polaków biorących udział w badaniu przeprowadzonym w ramach III edycji kampanii „Warzywa i owoce