Warszawa, 22 stycznia 2018 r. 28 stycznia to wyjątkowy dzień dla każdego z nas. Tego dnia w Europie obchodzony jest Dzień Ochrony Danych Osobowych. Niemal w każdej sekundzie informacje o nas są zbierane i wykorzystywane przez r
10 maja w Restauracji Belvedere w Łazienkach Królewskich odbyła się Gala European Trusted Brands 2012. Podczas uroczystości uhonorowane zostały marki, które cieszą się największym zaufaniem konsumentów. Przyznano im Złote i
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 05-03-2018NAUKA POPRZEZ ZABAWĘ,CZYLI JAK RODZICE MOGĄ WSPIERAĆ SWOJE DZIECI W ROZWOJU.Nasza inteligencja w 50% jest uwarunkowana genetycznie, a w 50% stanowi wynik wpływów środowiskowych . Wiedząc
Inf. prasowa Warszawa, 01.07.2019NIEZBĘDNIK BIWAKOWICZA – JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ NA WAKACYJNĄ PRZYGODĘ? Na przestrzeni lat biwakowanie stało się jedną z najpopularniejszych form spędzania czasu na łonie nat
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Dnia 25 października odbędzie się czwarta w tym roku atestacja artykułów spożywczych, których producenci ubiegają się o certyfikaty jakości programu „Doceń polskie”.
Kaprysy jesienno-zimowej aury, jak błoto czy chlapa, już dają nam się we znaki. W tym okresie utrzymanie czystości podłóg w mieszkaniu jest niezwykle trudne. Szczególnie problematyczne są powierzchnie znajdujące się blisko d
Warszawa, 11.02.2019 r.Informacja prasowa Oszustwa na „RODO”: fałszywe wezwania do zapłaty „W trakcie przeprowadzania czynności sprawdzających przez Głównego Inspektora Nadzoru Ochrony Danych Osobowych (…) ujawnione zo
Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiKOd kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, a Polacy nieprzerwanie wybierają je jako miejsce robienia zakupów. Z czeg
Informacja prasowaWarszawa, 10 lutego 2020 r.Ostatni moment oferty First Minute na wakacje twojego dziecka!W czasie, gdy ostatnie województwa rozpoczynają ferie zimowe warto już pomyśleć nad planem na lato i zapewnić swoim poc
68 proc. Polaków nie ma zaufania do agentów biur podróży – dowodzą tego wyniki tegorocznego badania European Trusted Brands. Podobne nastroje panują w innych krajach europejskich.Agenci biur podró�