Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”INFORMACJA PRASOWAJuż 25 sierpnia obchodzimy Dzień polskiej żywności. Tegoroczna, 7. edycja tego święta tradycyjnie już, ma za zadanie przypomnieć, jak bogatym kulinarnym
Polska zajęła 27. miejsce w rankingu najbardziej zglobalizowanych gospodarek świata opublikowanym podczas Światowego Forum Ekonomicznego w Davos. Zestawienie zostało opracowane przez firmę doradczą Ernst & Young na podstawie
Rynek danych z kosmosu będzie nadal rósł, w ciągu najbliższej dekady o blisko 10 proc. roczniePrzemysł satelitarny i branża kosmiczna prężnie rosną w siłę. Dane z satelitów są dziś niezbędne do rozwoju wielu technologi
Informacja prasowaX listopada 2018, WarszawaZnalezienie oryginalnego i praktycznego prezentu przysparza sporo problemów. Co kupić? To pytanie zadaje sobie niejeden z nas, a sprawa wcale nie jest taka prosta. Zamiast perfum, kolejn
20 stycznia 2014 roku Agnieszka Stanisławska obejmuje stanowisko starszego specjalisty ds. relacji z mediami. Będzie tym samym pierwszym kontaktem dla mediów w EY Polska.…
Informacja prasowa12 października 2017CAMPFIRE AUDIOOgniste słuchawki nie z tej Ziemi – ale dla Ludzi.Campfire Audio to marka amerykańska, której producentem jest ALO Audio wywodząca się z Portland ze stanu Oregon, firm
Informacja prasowa26/06/2019Brexit i troska o bezpieczeństwo spowodowało skurczenie liczby domen europejskichW minionym roku liczba domen z rozszerzeniem .EU skurczyła się o ponad 130 tys. w porównaniu do 2
Wszystko wskazuje na to, że po zażegnaniu niebezpieczeństwa rozpadu strefy euro, jej sytuacja gospodarcza zacznie się poprawiać od połowy tego roku ? wynika z raportu ?Prognoza dla strefy euro? przygotowanego przez firmę doradc
Euro Styl S.A, właściciel terenu sąsiadującego z Salą BHP i Europejskim Centrum Solidarności, rozpocznie na nim budowę lokali mieszkaniowych i usługowych. Koncepcja zabudowy powstała we współpracy z Narodowym Instytutem Dzie
82 proc. Polaków nie ma zaufania do piłkarzy – dowodzą tego wyniki tegorocznego badania European Trusted Brands. Piłkarzom nie ufają również mieszkańcy Francji, Czech oraz Portugalii.Piłkarze reprezentują p