Materiał prasowy, 23.07.2020Sąsiad sąsiadowi (i wspólnocie) wilkiem, czyli kiedy niewielki konflikt przeradza się w wojnę sądową i dlaczego mediacje pozwalają jej uniknąćJest pierwsza dekada nowego tysiąclecia. Spór mię
Informacja prasowaWarszawa, 26. 04.2018Motywowanie i docenianie pracowników jest podstawą do zbudowania zaangażowanego zespołu. Osoby, które czują, że ich praca zostaje zauważona i pochwalona, z większym entuzjazmem podchodz
komentarz eksperta,6 czerwca 2019Europa sobie bez nas nie poradziTerminowi, solidni, pracowici – tacy są polscy przewoźnicy i kierowcy, potentaci międzynarodowego transportu drogowego i kabotaży na terenie Unii Europejskiej. N
Informacja prasowa AlmetteWrzesień 2019DOM Z WIDOKIEM NA GIEWONT4 edycja Wielkiej Loterii Almette! Trwa Wielka Loteria Almette, w której do wygrania jest całoroczny, w pełni wyposażony dom z widokiem na Giewont! Dodatkowo codz
Stopa bezrobocia w eurolandzie utrzyma się na poziomie 11% co najmniej do 2018 roku. Będzie to główny czynnik hamujący wzrost gospodarczy. Osłabiające się euro pomoże eksporterom. Stan finansów publicznych w poszczególnych
Informacja prasowa, Warszawa 27.10.2017r.W poniedziałek, 23 października w Luksemburgu odbyło się spotkanie Rady Unii Europejskiej w sprawie zmian w Dyrektywie o pracownikach delegowanych. Zgodnie z przyjętym przez organ stanowis
Informacja prasowaWarszawa, 12 września 2019 r.Zwykłe urządzenie do mierzenia czasu? Nic bardziej mylnego. Zegarek to dziś zdecydowanie coś więcej. Jakimi kryteriami najczęściej kierujemy się, by wybrać ten, który najbardz
Prawie 2,5 mld euro wyniosła suma transakcji inwestycyjnych na polskim rynku nieruchomości w roku 2011. To poziom zbliżony do tych obserwowanych na rynku przed kryzysem. Zdaniem ekspertów Ernst & Young i Kancelarii Linkla
10 maja 2012 r. w Restauracji Belvedere w Warszawie odbędzie się Gala European Trusted Brands 2012. Podczas ceremonii wręczone zostaną Złote i Kryształowe Godła. Te prestiżowe wyróżnienia przyznawane są markom, kt&oacu
Po raz dwunasty Reader’s Digest prezentuje wyniki European Trusted Brands, jednego z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich w Europie. Ponad 27 tysięcy respondentów z 15 krajów wybrało marki,