Pomimo zaniku tradycji wielopokoleniowych domów Polacy cenią swoich dziadków. Jak wynika z badania opinii marki Optima Polacy najbardziej cenią swoich dziadków za ciepło i uśmiech (48,2%), a ponad połowa z nas chciałaby wyrazi
POSADŹ 100 000 DĘBÓW ZE SZTYGAREM!Producent EKOGROSZKU SZTYGAR® – SYNERGIO GROUP SA – sfinansuje jesienią 2019 roku posadzenie 100.000 dębów. Las dębowy zostanie odnowiony w Nadleśnictwie Rytel, który najbardziej
Informacja prasowaWarszawa, 2 sierpnia 2018 r.Wyjazd na wakacje to nie tylko wypoczynek w pięciogwiazdkowym hotelu z basenem i opcją all inclusive. Urlopowicze równie często decydują się na spędzenie czasu wolnego na łonie na
Dotychczasowa działalność specjalnych stref ekonomicznych (SSE) w Polsce zaowocowała inwestycjami wartymi ponad 20 mld euro oraz powstaniem 186 tysięcy nowych miejsc pracy. 5 spośród 14 polskich stref znalazło się w rankingu
Ekonomiści Ernst & Young i instytutu badawczego Oxford Economics zaliczyli Polskę do grupy 25 Rynków Szybkiego Wzrostu – krajów, które będą miały kluczowy wpływ na kształt światowej gospodarki w c
Zakładając, że do 2025 roku uda się w Polsce wybudować morskie elektrownie wiatrowe o łącznej mocy zainstalowanej 6 GW, wartość dodana tych inwestycji dla całej naszej gospodarki może wynieść nawet ponad 73 mld zł ? wynik
Nie szukaj wymówek. Dbanie o siebie jest prostsze, niż myśliszAutor: Adam Adamski – sportowiec i założyciel cateringu Fit MalinaZnalezienie wymówek zwłaszcza w dobie pandemii jest banalnie proste. Przecież powinniśmy unika
Partnerowi, krewnym, przyjaciołom, kolegom z pracy, a może sąsiadom ? komu mówimy o wysokości swoich zarobków? Miesięcznik ?Reader?s Digest? postanowił zbadać, z kim najczęściej dzielimy się informacjami dotyczącymi nasze
Ponad 60 proc. Polaków nie wierzy treściom przekazywanym w radiu i telewizji. To zdecydowanie gorszy wynik niż w innych krajach Europy, gdzie brak zaufania do tych instytucji deklaruje średnio mniej niż połowa ankietowanych
DTP – forma promocji zawsze na czasiePogłoski o śmierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej są mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziś firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A