Reader?s Digest przeprowadził sondaż, w którym zbadał, jak dalece tolerancyjni są mieszkańcy Polski oraz Niemiec wobec osób chętnie odkrywających swoje ciało.…
Najciemniej pod latarnią – polski sposób na powszechną infrastrukturę ładowarek dla samochodów elektrycznychInfrastruktura techniczna jest wg wielu specjalistów branży samochodowej tzw. wąskim gardłem w upowszechnianiu sam
Wyniki badania European Trusted Brands 2013…
Niejeden użytkownik polskich dróg wyjeżdżając w poprzednich latach na długi weekend zauważył, że pomimo zwiększenia ilości aut osobowych, na niektórych odcinkach dróg krajowych oraz autostrad jedzie się jednak sprawniej.
68 proc. Polaków nie ma zaufania do agentów biur podróży – dowodzą tego wyniki tegorocznego badania European Trusted Brands. Podobne nastroje panują w innych krajach europejskich.Agenci biur podró�
1/3 małych firm uważa cyberataki za największe wyzwanie dla biznesuWarszawa, 29 sierpnia 2019 – 33% małych firm jako największe technologiczne wyzwanie biznesowe wskazuje cyberzagrożenia. Ponad połowa w ostatnim roku do�
Wyniki 12. Światowego badania nadużyć gospodarczych, przeprowadzonego przez firmę doradczą Ernst & Young w 43 krajach pokazują, że wzrasta ryzyko nadużyć i korupcji w biznesie. Presja związana z realizacją celów f
Wyniki badania European Trusted Brands 2013…
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 26.04.2018 r.„Get to Sziget” – wygraj muzyczną przygodę z rodziną hoteli ibis!Rodzina hoteli ibis, której pasją jest muzyka, zaprasza do wspólnej podróży, pełnej energetycznych dźwięków
Jakie marki spożywcze preferują Polacy? Których producentów darzą największym zaufaniem? Odpowiedzi na te pytania dostarcza 12. edycja badania European Trusted Brands, przeprowadzonego przez Reader?s Digest. Wśród tegorocznych