30 stycznia 2020 r.Naukowcy z UW przedstawili ekonomiczną i ekologiczną alternatywę dla gospodarki ściekowej na terenach wiejskichWedług danych GUS 45% mieszkańców wsi nadal nie jest objętych systemem kanalizacji. Co dzieje s
Zmiana czasu na zimowy – co z tachografem?W weekend tj. w nocy z 26 na 27 października przestawiamy zegarki na czas zimowy (z godziny 3 na godzinę 2). Co w sytuacji zmiany czasu letniego na zimowy powinni zrobić kierowcy, &hellip
Na jachcie czy campingu – jedz zdrowo!Choć wygodnym i popularnym rozwiązaniem są wyjazdy zorganizowane, wciąż znajdziemy miłośników biwakowania na campingu lub pełnych przygód rejsów jachtem. Jak zadbać o zdrowe posiłki
Astell&Kern – Apple Music + YoutubeLider w branży przenośnego sprzętu nie próżnuje. Dynamicznie rozwija swoją linię odtwarzaczy, przez co chętnych do współpracy nie brakuje.AstellKern to już nie tylko odtwarzacze, t
Jak co roku Ernst & Young zaprasza studentów kierunków ekonomicznych, finansowych i prawniczych do udziału w konkursach EY Financial Challenger oraz EYe on Tax. W poprzednim roku akademickim w obu konkursach wzięło
Program Finanse i Zarządzanie w Biznesie, prowadzony wspólnie przez Ernst & Young oraz Szkołę Główną Handlową w Warszawie, jest innowacyjną inicjatywą edukacyjną przygotowującą studentów do uzyskania
82 proc. Polaków nie ma zaufania do piłkarzy – dowodzą tego wyniki tegorocznego badania European Trusted Brands. Piłkarzom nie ufają również mieszkańcy Francji, Czech oraz Portugalii.Piłkarze reprezentują p
Szkoły przyszłości – jak technologia zmieni edukację?Warszawa, 27 stycznia 2020 – Postęp technologiczny zmienia przyzwyczajenia uczniów i nauczycieli. Już ponad 80% dzieci w wieku od 7 do 15 lat posiada telefon komórkowy,
Warszawa, 19 września 2017Korzyści oferowane przez dostawców usług cyfrowych sprawiają, że często automatycznie podajemy dane osobowe, przymykając oko na zagrożenia jakie na nas czekają. Na szczęście, w ostatnich latach ni
W badaniu European Trusted Brands po raz 12 zapytano Europejczyków o marki, które darzą największym zaufaniem. W sondażu wzięło udział ponad 27 tysięcy respondentów z 15 krajów. Wyniki pokazują, że mimo różnic kulturowyc