Na budowie terminalu skroplonego gazu ziemnego (LNG) w Świnoujściu skorzystają nie tylko Polacy. Może się on okazać także bardzo ważnym elementem strategii energetycznych Słowacji, Litwy, Łotwy, Estonii, Finlandii ? wszystkic
Informacja prasowa, Warszawa, 16.05.2017Bezpieczny wyjazd na zieloną szkołęPodczas przygotowań do wycieczek autokarowych dla dzieci i młodzieży, jednym z najczęściej popełnianych przez organizatora błędów jest zbyt późn
Już po raz dwunasty Europejczycy wybrali marki, które darzą największym zaufaniem. Tegoroczna edycja badania European Trusted Brands pokazała, że w Polsce Apap i Ibum zdystansowały znaną od dziesięcioleci Pyralginę, a G
Informacja prasowaWarszawa, 4 lipca 2019 r.Złe nawyki, przez które tracisz cenny czasWciąż brakuje Ci godzin w dobie, choć kładziesz się spać z poczuciem, że nie zrobiłeś dziś wiele? Mimo Twoich najszczerszych chęci, wi
Kraków, 23 grudnia 2019 r. Informacja prasowaWyjątkowa mapa miasta w krakowskim hotelu!Jedyna w swoim rodzaju mapa pojawiła się na ścianie hotelu Mercure Kraków Stare Miasto. Jest ona odpowiedzią na mocno rozwijający się tr
Firma doradcza EY trzeci rok z rzędu została uznana Pracodawcą Roku w badaniu przeprowadzonym przez międzynarodową organizację studencką AIESEC. Studenci kierunków ekonomicznych z 39 uczelni wyższych w całej Polsce wskazali
Divoomseria głośnikówPixel Art oraz Caffé lineDivoom to producent, który dał się poznać dzięki perfekcyjnemu wykonaniu swoich produktów, ciekawej stylistyce, funkcjonalności ale przede wszystkim dzięki świetnym walorom
Wdrożenie 5G zwiększy zużycie energii o 170%Wdrożenie sieci 5G to przełomowe wydarzenie dla branży telekomunikacyjnej. Ankietowani przez Vertiv operatorzy, również działający w Polsce, optymistycznie oceniają perspektywy bi
Warszawa, 17 kwietnia 2018 r.Informacja prasowa e-Pity – sprawdź czy to bezpieczneNieubłaganie zbliża się termin składania corocznych zeznań podatkowych. Warto jednak zrobić to wcześniej, zwłaszcza że dokumenty potrzebne
Po raz dwunasty Reader’s Digest prezentuje wyniki European Trusted Brands, jednego z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich w Europie. Ponad 27 tysięcy respondentów z 15 krajów wybrało marki,