Firma Ernst & Young jest zdania, że kilka kluczowych propozycji zgłoszonych 30 listopada br. przez Komisję Europejską na temat zmian w prowadzeniu działalności audytorskiej, może obniżyć jakość audytu nie dając przy tym
Informacja prasowa Warszawa, 9 lipca 2019r. Kilka dni przed zaplanowanym urlopem zaczynamy pakowanie. Przeglądamy szafę w poszukiwaniu, tego co zamierzamy zabrać ze sobą i obmyślamy […]
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 16 września 2019 WSPÓŁPRACA LEGO I NATIONAL GEOGRAPHIC KIDS: DZIEWCZYNY Z LEGO® FRIENDS RATUJĄ MORSKIE ZWIERZĘTA Grupa LEGO we współpracy z National […]
Wyniki badania European Trusted Brands 2013Wyniki 13. edycji badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader’s Digest pokazują, że Polacy tracą zaufanie do pracowników biur podróż
W badaniu European Trusted Brands po raz 12 zapytano Europejczyków o marki, które darzą największym zaufaniem. W sondażu wzięło udział ponad 27 tysięcy respondentów z 15 krajów. Wyniki pokazują, że mimo różnic kulturowyc
Wielkimi krokami zbliża się koniec roku szkolnego. Zanim jednak nasze pociechy wyjadą na kolonie i obozy wakacyjne, zastanawiamy się nad upominkami dla wychowawców czy ulubionych […]
Polska zajęła 28 miejsce w rankingu najbardziej atrakcyjnych dla funduszy Venture Capital i Private Equity rynków świata. Zestawienie przygotowali eksperci z Uniwersytetu Nawarry we współpracy z
JAVA: Numer 1 na rynku pracy 18-01-2018 | 11:38 | Cała Polska Opublikowany przez szkołę programowania online CodersTrust Polska Raport* dotyczący potrzeb kompetencyjnych pracodawców z […]
Warszawa, 19.06.2018 r. Informacja prasowa Korzystanie z usług podwykonawców staje się coraz popularniejsze. Wiąże się to jednak w większości przypadków z przekazywaniem danych osobowych na […]
Wyniki badania European Trusted Brands 2013Kamil Durczok, prezenter Faktów w TVN, jest tym dziennikarzem telewizyjnym, któremu Polacy ufają najbardziej – wynika z badania European Trusted Brands 2013 przeprow