Wyniki badania European Trusted Brands 2013W badaniu European Trusted Brands przeprowadzonym przez Reader’s Digest po raz 13. zapytano Europejczyków o to, które marki darzą największym zaufaniem. W sonda
Autor: Konrad Gałaj-Emiljańczyk, Ekspert ds. ochrony danych, ODO 24. Administrator bezpieczeństwa informacji, prawnik. Wykładowca licznych konferencji i seminariów, autor branżowych szkoleń z zakresu ochrony danych […]
Warszawa, 2.10.2017 r. Informacja prasowa Tak jak w życiu, przeciwieństwa się przyciągają, a kontrasty mają wielką siłę. Wnętrze można „uszyć” ze skrawków, bawiąc się elementami […]
Sześć milionów cyberataków na Polskę w ciągu roku – główne źródła to USA, Francja, Rosja i Chiny Według danych firmy F-Secure średnio 700 razy na […]
Informacja prasowa Warszawa, 2 sierpnia 2018 r. Wyjazd na wakacje to nie tylko wypoczynek w pięciogwiazdkowym hotelu z basenem i opcją all inclusive. Urlopowicze równie […]
Jedynie 27 proc. ankietowanych Polaków darzy zaufaniem krajowy system prawny, a 22 proc. przynaje, że ufa służbie cywilnej ? dowodzą tego wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands.Brak zaufania do sytemu prawnego w Polsce
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 07 maja 2018 r. CODZIENNE SPACERY – STAŁY ELEMENT DNIA POLSKICH MAM! Prawie 100% mam, które wzięły udział w ankiecie marki NUK, […]
Dublet KiK – nowe sklepy w Łobzie i Pruszczu Gdańskim Grudzień obfituje w nowe otwarcia sklepów KiK – tylko w pierwszej połowie miesiąca sieć oddała […]
Prawie trzy czwarte europejskich inwestorów jest zdania, że trwający kryzys zadłużenia w strefie euro wpłynie na zwiększenie aktywności na rynku nieruchomości. Większoś
Materiał prasowy, 23.07.2020 Sąsiad sąsiadowi (i wspólnocie) wilkiem, czyli kiedy niewielki konflikt przeradza się w wojnę sądową i dlaczego mediacje pozwalają jej uniknąć Jest pierwsza […]