Racibórz, dnia 24.01.2018INFORMACJA PRASOWAW sobotę, 20 stycznia Akademia Fitness obchodziła 5-lecie istnienia. Z tej okazji w siedzibie klubu odbyło się huczne przyjęcie z udziałem klientów oraz instruktorów.5 lat Akademii
Informacja prasowaPoznań, 20 lutego 2018 r.Zbyt wiele obowiązków każdego dnia, szybkie tempo życia oraz brak czasu na własne pasje czy zwykły relaks – to czynniki, które mogą wywoływać stres. Odczucie to znane jest w
Kryzys zadłużenia w strefie Euro spowodował wyraźny spadek aktywności na światowych parkietach. Liczba transakcji na globalnym rynku IPO w okresie od stycznia do końca listopada br była o 20% niższa niż w całym roku 2010, na
Dzień bez kamuflażu– spotkania online dla pacjentów z łuszczycą, AZS, pokrzywką i HS.27 sierpnia (czwartek), www.bezkamuflazu.infoKamuflaż – za słownikiem języka polskiego to „zręczne ukrycie prawdziwego stanu rzeczy
Reporterzy ?Reader?s Digest? przeprowadzili międzynarodowe badanie, w którym sprawdzili uczciwość mieszkańców wybranych miast Europy, Ameryki Południowej i Północnej oraz Indii. Wyniki okazały się zaskakujące: ubogi Mumbaj
Informacja prasowaKraków, 3 grudnia 2019r.Prosta metoda na ograniczenie smoguZ czystym powietrzem i pełnym portfelemMiędzynarodowa konferencja naukowa „Jakość powietrza a efektywność energetycznaJPEE 2019” potwierdziła
Informacja prasowaWarszawa, 2 marca 2020 r.Bambusowe karty do pokoi w Mercure Gdynia CentrumHotel przyjazny dla środowiskaHotel Mercure Gdynia Centrum zastąpił plastikowe karty do pokoi bambusowymi. Rozwiązanie jest częścią
Informacja prasowaPrzasnysz, 08.10.2019 r.Sprawdzone sposoby na rowerowe usterkiNawet najlepszy rower może ulec awarii. Wiele usterek możemy usunąć samodzielnie, jeszcze po drodze. Są jednak i takie, które wymagają wizyty w s
Informacja prasowa28 maja 2018, WarszawaPakowanie walizki: jak to zrobić szybko, sprawnie i jakich błędów unikać?Wielkimi krokami zbliżają się wakacje, a wraz z nimi pakowanie, które niestety w większości przypadków pot
Jak pokazują wyniki 13. edycji badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader?s Digest, Polacy cenią marki odpowiedzialne społecznie. Aż 70% polskich ankietowanych twierdzi, że jest to istotny czynnik, mający wpł