Wielkie nazwiska, dobrze znane twarze, ciekawy program artystyczny, typowo krakowskie przysmaki i lekcja historii w tle – 12. października Hotel Mercure Kraków Stare Miasto świętował swoje pierwsze urodziny. Na uroczystej gali,
Informacja prasowa07/03/2018Passus SA rozpoczął współpracę z Tenable, E-Secure i STM Solutions Passus: nowe rozwiązania w obszarze cyberbezpieczeństwaPassus SA, producent i integrator specjalistycznych rozwiązań do
Z roku na rok Polacy tracą zaufanie do lekarzy ? wynika z badania European Trusted Brands 2013, przeprowadzonego przez Reader?s Digest. W Europie mniejsze zaufanie do przedstawicieli tej profesji wykazują jedynie Rosjanie.…
5 porad jak uczyć się angielskiego na co dzieńZ postanowienia noworocznego o regularnej nauce angielskiego nici? Nie jesteś pewny swoich zdolności językowych i chcesz się zmotywować? Przygotowaliśmy podpowiedzi, które możes
materiał prasowy, komentarz4 grudnia 2018Uwaga: w Brukseli zapadły kolejne decyzje w sprawie pracy kierowców ciężarówekPodczas 15-godzinnej rozmowy w Brukseli przyjęto stanowisko dotyczące pracowników delegowanych, czyli je
Jury konkursu pod przewodnictwem Jana Krzysztofa Bieleckiego wyłoniło następujących finalistów dziesiątej edycji:Barbara Edelmuller-Generaux ? Batim Transport MiędzynarodowyLeszek Gierszewski ? Drutex SAKonrad Grzeszczyk i
Warszawa, 20 grudnia 2019Informacja prasowaPostanowienia noworoczne: co zrobić, aby więcej zaoszczędzić?8 procent. Jak wynika z badania University of Scranton, zaledwie tyle osób, które robią postanowienia noworoczne, w rzecz
Informacja prasowaGdynia, 7 października 2019 r.Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalJuż w najbliższą środę, 9 października, wnętrza Mercure Gdynia Centrum wy
Wyniki najnowszego sondażu miesięcznika Reader’s Digest pokazują, że podczas urlopu Polakom najczęściej psuje humor kiepska pogoda, złe warunki zakwaterowania oraz inni wczasowicze. Z kolei wakacyjnego stanu ducha nie
Prawie 70 proc. Polaków ufa małżeństwu – wynika z tegorocznego badania European Trusted Brands. Rodzinę darzymy zdecydowanie większym zaufaniem niż banki (44 proc.), media (37 proc.), służby cywilne (22 proc.) czy