Na swoje idziemy po trzydziestce, ale kredyt spłacamy do sześćdziesiątki. Raport Oferteo.plPolacy biorą kredyt hipoteczny po 30 roku życia i spłacają go przez 20–30 lat. Najczęściej pożyczamy między 100 a 300 tys. zł �
PKB Polski w roku 2013 wzrośnie o 1,5% – najmniej w ostatniej dekadzie – wynika z analiz instytutu Oxford Economics i firmy doradczej Ernst & Young. Na wzrost, przekraczający 3% PKB będziemy mogli liczyć dopiero od
Po raz dwunasty Reader’s Digest prezentuje wyniki European Trusted Brands, jednego z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich w Europie. Ponad 27 tysięcy respondentów z 15 krajów wybrało marki,
Największa w Polsce giełda winylina Audio Video Show 2019W dniach 8-10 listopada odbędzie się największa w Polsce i druga co do wielkości w Europie wystawa urządzeń audio i video – Audio Video Show 2019. Jak co roku goście
JAVA: Numer 1 na rynku pracy18-01-2018 | 11:38 | Cała PolskaOpublikowany przez szkołę programowania online CodersTrust Polska Raport* dotyczący potrzeb kompetencyjnych pracodawców z sektora ICT potwierdza wiodącą rolę języka
Informacja prasowaWarszawa, 20.01.2020 r.Kross The Record. Marcin Korzonek i największe rowerowe wyzwanieMarcin Korzonek planuje wjechać rowerem na ponad 6000 metrów n. p. m. W styczniu rozpoczyna samotną wyprawę Kross The Reco
Koniec roku 2019 i początek 2020 roku to dla marki SMSL bardzo udany okres. Począwszy od niedawno opisywanego modelu SMSL M500, którym zainteresowanie przeszło wszelkie oczekiwania, po nowości jakie właśnie trafiły do sprzedaż
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 07 maja 2018 r.CODZIENNE SPACERY – STAŁY ELEMENT DNIA POLSKICH MAM!Prawie 100% mam, które wzięły udział w ankiecie marki NUK, codziennie wychodzi na dwór ze swoim dzieckiem. Jest to stała akt
Kraków, 30 lipca 2019 r. Informacja prasowaWakacyjna etykieta – jak robić to dobrze?Opowieści o kiełbasie i jajkach na twardo w pociągach wpisały się już w historię podróży na wakacje i wydawałoby się, że wszyscy wyc
82 proc. Polaków nie ma zaufania do piłkarzy – dowodzą tego wyniki tegorocznego badania European Trusted Brands. Piłkarzom nie ufają również mieszkańcy Francji, Czech oraz Portugalii.Piłkarze reprezentują p