Bez szybkiego Internetu polski przedsiębiorca nie wyobraża sobie sukcesu w biznesiePolskie firmy stawiają na wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Coraz więcej pracowników wyposażanych jest w urządzenia
Informacja prasowaWarszawa, 2 marca 2020 r.Gdzie kupować kosmetyki? Drogerie liderem*Wyniki ankiety PAYBACK Opinion PollCena, marka czy naturalny skład kosmetyków? Do makijażu czy pielęgnacji twarzy? Gdzie najchętniej wybier
Warszawa, 21 września 2017 rokuPrawie dwie trzecie małych i średnich przedsiębiorstw (65%) odczuwa niepokój wywołany globalną sytuacją gospodarczą, a tylko 7% wskazuje handel międzynarodowy jako najlepszy kierunek rozwoju sw
Itaka i TUI – z tymi biurami podróży Polacy chcą planować swoje urlopy. Wynika tak z 12. edycji badania European Trusted Brands, przeprowadzonego przez Reader’s Digest. Aż 1/5 respondentów wybrała biuro
Materiał prasowy, 08.01.2019Czy wiesz, że całkowity albo częściowy ubytek słuchu nie jest już przeciwwskazaniem zdrowotnym do uzyskania uprawnienia do kierowania pojazdami? . Oznacza to, że osoby niesłyszące mogą ubiegać s
Jakie marki spożywcze preferują Polacy? Których producentów darzą największym zaufaniem? Odpowiedzi na te pytania dostarcza 12. edycja badania European Trusted Brands, przeprowadzonego przez Reader?s Digest. Wśród tegorocznych
materiał prasowy, 15 stycznia 2019Wysoka kara za brak dokumentu o badaniu technicznymJak donoszą przewoźnicy, węgierskie służby zaczęły wymagać podczas kontroli drogowych okazania dokumentu potwierdzającego przeprowadzenie
Kształt polityki energetycznej w UE, gaz łupkowy, inteligentne sieci energetyczne, rozwój infrastruktury w Polsce i Europie ? to niektóre z tematów, jakie poruszą eksperci Ernst & Young podczas paneli dyskusyjnych w ramach
Jury konkursu pod przewodnictwem Jana Krzysztofa Bieleckiego wyłoniło następujących finalistów dziesiątej edycji:Barbara Edelmuller-Generaux ? Batim Transport MiędzynarodowyLeszek Gierszewski ? Drutex SAKonrad Grzeszczyk i
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�