10 maja w Restauracji Belvedere w Łazienkach Królewskich odbyła się Gala European Trusted Brands 2012. Podczas uroczystości uhonorowane zostały marki, które cieszą się największym zaufaniem konsumentów. Przyznano im Złote i
Po żywność do Biedronki i Lidla, po ubrania do H&M, po kosmetyki do Rossmanna, a po leki do aptek Dbam o Zdrowie – tutaj kupują Polacy. To wyniki badania European Trusted Brands, po raz 12. przeprowadzonego przez Reader&r
Globalny sondaż miesięcznika Reader’s Digest wykazał, że aż 33 % Polaków uważa święta za bardziej stresujące niż radosne.Święta, święta… szybko zbliża się znów magiczny, wymarzony czas. Rzeczy
Nowa kolekcja artystyczna Empiku „Rafał Olbiński for Empik” Motywy pojawiające się na plakatach i obrazach Rafała Olbińskiego wprowadzają widza w wyjątkowy, surrealistyczny świat. Znawcy sztuki z łatwością rozpoznają
30 stycznia 2020 r.Naukowcy z UW przedstawili ekonomiczną i ekologiczną alternatywę dla gospodarki ściekowej na terenach wiejskichWedług danych GUS 45% mieszkańców wsi nadal nie jest objętych systemem kanalizacji. Co dzieje s
02 października 2017, LightscapeTo już pewne! Prestiżowy konkurs Fresh Faces World zawita do Łodzi 29 października w trakcie trwania pierwszej edycji Fashion Industry Days w Sukcesji, gdzie odbędzie się jego casting regionalny.
Ponad 40 proc. z nas skorzystało z niej podczas rozliczania podatku za zeszły rok, a ponad jedna czwarta nie wprowadziła żadnych zmian w zaproponowanym rozliczeniu. Z usługi skorzystali przede wszystkim lepiej wykształceni i zamo
Czwarte największe miasto w Polsce. Najdłuższa ulica handlowa w Europie. Ścisła czołówka zwycięzców w światowym rankingu Lonely Planet na najciekawszą destynację 2019 roku. Czy wiecie już o jakim mieście mowa? Oczywiście
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 22 października 2019 r. Czy rosnąca popularność samochodów elektrycznych wpływa na proces nabywania pojazdów przez klientów?Innowacje zmieniają zachowania konsumentów – to prawda znana już od
Po raz dwunasty Reader’s Digest prezentuje wyniki European Trusted Brands, jednego z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich w Europie. Ponad 27 tysięcy respondentów z 15 krajów wybrało marki,