Nie ma wątpliwości, że biorąc szybki prysznic zużywamy mniej wody niż podczas kąpieli w wannie. Z okazji obchodzonego 22 marca Światowego Dnia Wody radzimy, jak korzystając z kabiny natryskowej oszczędzać jeszcze więcej.Pr
W październikowo-listopadowym numerze dwumiesięcznika ?Witaj w Podróży? wydawca pisma (Tarsago Polska Sp. z o.o.) zastosował nową formę reklamy ? wycięte w pierwszej okładce okno w kształcie produktu reklamowanego na rozkła
Informacja prasowaChoć, jako rodzice, chcemy zapewnić dzieciom maksimum opieki i troski, nie powinniśmy zapominać o tym, że dzieci potrzebują też nauczyć się samodzielności. Wiek przedszkolny to idealny moment, aby zacząć
12 lutego 2018, WarszawaPiosenki dla singli – jak nie przejmować się Walentynkami i wprowadzić się w power nastrójNadszedł luty, a z nim walentynkowa gorączka. W sklepowych witrynach pojawiają się dekoracje z motywem
Reporterzy ?Reader?s Digest? przeprowadzili międzynarodowe badanie, w którym sprawdzili uczciwość mieszkańców wybranych miast Europy, Ameryki Południowej i Północnej oraz Indii. Wyniki okazały się zaskakujące: ubogi Mumbaj
DTP – forma promocji zawsze na czasiePogłoski o śmierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej są mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziś firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A
Informacja prasowaWarszawa, 28 maja 2019 r.Bieganie to nie tylko sposób na aktywne spędzanie wolnego czasu. Korzystnie wpływa ono na nasz organizm, poprawia kondycję i samopoczucie. Co jednak, jeśli powiemy, że biegając możes
Łódź, 16 września 2019 r.Informacja prasowaFirma Atlas sponsorem VI Rubinstein Piano Festiwal14-19 października muzycznym świętem Maestro Rubinsteina w ŁodziMiędzynarodowy Festiwal Muzyczny im. Artura Rubinsteina to wydarz
Wyzwanie małych i średnich firm: pracować mądrzejWarszawa, 23 czerwca 2020 – Według badań pracownicy mogą tracić nawet 30% czasu na szukanie, przygotowywanie i zabezpieczanie informacji, a kolejne 20% na tworzenie plików z
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw