Pomysły Wiadomości branżowe

Magazyn Reader?s Digest obchodzi swoje 90-lecie

W marcu 2012 roku magazyn Reader's Digest ochodzi swoje 90-lecie. To również 90 lat The Reader’s Digest Association.90 urodziny Reader’s Digest to dobra okazja, by przypomnieć, że „amerykańskie marzenie” to nie mit.

W marcu 2012 roku magazyn Reader’s Digest ochodzi swoje 90-lecie. To również 90 lat The Reader’s Digest Association.

90 urodziny Reader’s Digest to dobra okazja, by przypomnieć, że „amerykańskie marzenie” to nie mit. W roku 1922 DeWitt Wallace wraz z żoną Lilą rozesłał listy z ofertą magazynu, w którym czytelnicy znaleźliby to, co najbardziej potrzebne i interesujące. DeWitt sądził, że ludzie toną w natłoku informacji i potrzebują pisma, które streszczałoby dla nich to, co ważne. Wkrótce jego osobiście rozsyłany magazyn o wygodnym, małym formacie podbił USA, a potem inne kraje świata.

Jest coś fantastycznego w tym, że kontynuujemy tradycję tamtego marzenia i że Reader’s Digest nadal przyciąga wielu swoją wiarą w to, że człowiek jest w stanie zmieniać własne życie i świat na lepsze – mówi Anna Esden–Tempska, redaktor naczelna polskiej edycji Reader’s Digest.

Magazyn Reader’s Digest ukazuje się obecnie w 50 wydaniach w 21 językach. Ma ponad 60 milionów czytelników na świecie, co jest prawdziwym rekordem.

90-lecie magazynu Reader’s Digest to również 90 rocznica The Reader’s Digest Association. Firma prowadzi szeroko zakrojoną działalność wydawniczą na wszystkich kontynentach. Swoje produkty: miesięcznik, książki, albumy muzyczne oraz kolekcje filmów wideo sprzedaje łącznie w 78 krajach. Obecnie siedziba wydawnictwa mieści się w Nowym Jorku.

A to już wiesz?  Filmowy hotel pokazuje nowe oblicze

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy