Na jachcie czy campingu – jedz zdrowo!Choć wygodnym i popularnym rozwiązaniem są wyjazdy zorganizowane, wciąż znajdziemy miłośników biwakowania na campingu lub pełnych przygód rejsów jachtem. Jak zadbać o zdrowe posiłki
Wyniki badania European Trusted Brands 2013…
Wytrącone z rutynyPrzed pandemią większość kobiet żyła w permanentnym niedoczasie i napięciu myśląc, że inaczej we współczesnym świecie po prostu się nie da. Kwarantanna wytrąciła Polkiz rutyny i pokazała, że jednak
DTP – forma promocji zawsze na czasiePogłoski o śmierci papieru w dobie komunikacji cyfrowej są mocno przesadzone. Tradycyjna poligrafia oferuje dziś firmom mnóstwo atrakcyjnych form promocji. Czy warto z nich korzystać? A
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie
Kraków, 17 września 2019 r. Informacja prasowaCity Break w Krakowie – we wrześniu bez tłumów!Wraz z końcem wakacji wielu turystów z Krakowa wyjechało i można odwiedzić to miasto ciesząc się nim w stu procentach. Pogoda
Wielkimi krokami zbliża się jedno z ulubionych świąt dzieci, także tych starszych – Mikołajki. Kto z nas, będąc maluchem, w wieczór poprzedzający 6. grudnia nie mógł z emocji zasnąć? A rano, jeszcze przed dzwonkiem
Na rynku ukazały się trzy nowe książki Reader?s Digest poświęcone zdrowiu: ?Zdrowe serce dzięki dobrej diecie?, ?Wygraj z cukrzycą? i ? Pokonaj raka?. Każde z wydawnictw powstało w oparciu o konsultacje ze specjalistami, opi
Informacja prasowa AlmetteWrzesień 2019DOM Z WIDOKIEM NA GIEWONT4 edycja Wielkiej Loterii Almette! Trwa Wielka Loteria Almette, w której do wygrania jest całoroczny, w pełni wyposażony dom z widokiem na Giewont! Dodatkowo codz
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 22 października 2019 r. Czy rosnąca popularność samochodów elektrycznych wpływa na proces nabywania pojazdów przez klientów?Innowacje zmieniają zachowania konsumentów – to prawda znana już od