Czy internet naprawdę jest niebezpieczny?„Dzień bezpiecznego internetu” to dobra okazja, aby uświadomić sobie, że bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni zależy w dużej mierze od samych użytkowników i ich zachowania. Podczas k
Informacja prasowaWarszawa, 4. kwietnia 2019 r.W najbliższy poniedziałek 8 kwietnia 2019r. w fotograficznym concept store Sklep Bez Nazwy w Warszawie odbędzie się spotkanie z fotografem Jackiem Boneckim, który zaprezentuje zdję
Informacja prasowaWarszawa, 3 czerwca 2018r.5 sposobów na bezpieczne przechowywaniewartościowych przedmiotów podczas podróżyPodróżowanie do najdalszych zakątków świata to niesamowite doświadczenie. Można zobaczyć miej
Informacja prasowa, 6.03.2019Interprint na ARENA DESIGN – pokażemy dekory w duchu filozofii mindfulnessJuż niebawem, bo 12–15 marca, odbędzie się XI edycja targów ARENA DESIGN.To doskonałe miejsce do spotkań biznesowych,
Polacy zdecydowanie bardziej niż inne narody Europy są przywiązani do nazwy „Unia Europejska” i nie chcieliby zaakceptować hipotetycznej zmiany nazwy organizacji na „Stany Zjednoczone Europy”. Taką postawę
„KABARET NA ŻYWO WEDŁUG PARANIENORMALNYCH”POLSAT, JUŻ OD 9 WRZEŚNIAPiąty sezon programu „Kabaret na żywo” w jesiennej ramówce zostanie zaprezentowany w zmienionej formule. Do tej pory każdy odcinek miał innych prowad
Warszawa, 4 grudnia 2019Różne oblicza wolontariatu – P&G celebruje Międzynarodowy Dzień WolontariuszaBlisko 500 pracowników Procter & Gamble wzięło w tym roku dział w licznych inicjatywach wolontariackich współo
Ernst & Young zaprasza studentów kierunków ekonomicznych, finansowych i prawniczych do udziału w konkursach EYe on Tax i EY Financial Challenger. W poprzednim roku akademickim w obu konkursach wzięło udział ponad 1300 zespoł
Unia chce jeszcze słabszych odkurzaczy. Ale czy to ma sens?Od 1 września weszły w życie nowe przepisy unijne, które mają pomóc w zmniejszeniu zużywania energii przez Europejczyków. Tym samym, moc nowych modeli odkurzaczy nie
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�