Wiadomości branżowe

Nowy dyrektor reklamy miesięcznika Reader’s Digest

Jolanta Gajewska została nowym dyrektorem działu reklamy miesięcznika Reader's Digest  W latach 1995-2004 Gajewska pracowała w AWR „Wprost" gdzie zajmowała się tygodnikiem „Wprost" oraz miesięcznikiem

Jolanta Gajewska została nowym dyrektorem działu reklamy miesięcznika Reader’s Digest  W latach 1995-2004 Gajewska pracowała w AWR „Wprost" gdzie zajmowała się tygodnikiem „Wprost" oraz miesięcznikiem „BusinessWeek”. W ostatnich pełniła funkcję dyrektora handlowego w firmach produkujących gadżety reklamowe. Jej głównymi klientami były „Viva!”,  „Uroda”, „Glamour”, „Claudia”, „Pani”. Do Reader’s Digest przeszła z serwisu społecznościowego Grono.net. Jest miłośniczką nurkowania i dalekich podroży

A to już wiesz?  Pomysły wydawnictwa Reader?s Digest na gwiazdkowe prezenty

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy