Sposób na

Sposób na make up

Sposób na make up
W dniach 28-30 października 2011 r., Sephora, lider rynku kosmetyków luksusowych oraz uznany autorytet w świecie piękna wyznaczający trendy, organizuje w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku

W dniach 28-30 października 2011 r., Sephora, lider rynku kosmetyków luksusowych oraz uznany autorytet w świecie piękna wyznaczający trendy, organizuje w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku kolejne już spotkanie ze swoimi najlepszymi makijażystami, tworzącymi blog ?Make up w wielkim mieście?, który jest dostępny pod adresem http://blogmakijaz.pl/. Misją videobloga Sephora jest przekazanie Polkom wiedzy o makijażu, zainspirowania trendami oraz zachęcenie ich do zabawy oraz eksperymentowania z kolorem. Sami makijażyści występują w krótkich filmach instruktażowych prezentujących najnowsze trendy, tricki makijażowe oraz akcesoria. Od uruchomienia portalu we wrześniu 2010 r., już ponad 650 tysięcy internautów poszukujących makijażowych inspiracji odwiedziło http://blogmakijaz.pl/.

Spotkanie z makijażystami Sephora odbędzie się w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku, w dniach 28-30 października 2011 r. (piątek, sobota, niedziela), w godzinach od 9.00 do 21.00 w piątek i sobotę, oraz od 10.00 do 20.00 w niedzielę. Na specjalnie przygotowanym stoisku, ustawionym
na poziomie -1 przy wejściu od ulicy Dmowskiego, autorzy bloga ?Make up w wielkim mieście? spotkają się ze swoimi fanami i wszystkimi osobami zainteresowanymi zgłębieniem sztuki makijażu. Blogerzy nauczą i indywidualnie doradzą klientkom jak zrobić makijaż na każdą okazję, pomogą w doborze właściwych produktów oraz udzielą rady jak dostosować trendy do swojej urody i osobowości. Poza blogerami, m.in. Anną Galińską, Mistrzynią Makijażu Sephora 2009 oraz Olgą Sękowską, Mistrzynią Makijażu Sephora 2011, w spotkaniu wezmą także udział najlepsi makijażyści Sephora i innych marek m.in. Givenchy, Smashbox, Benefit i Make Up For Ever. Ci, którzy nie mieli jeszcze okazji odkryć bloga ?Make up w wielkim mieście?, dzięki uruchomionym stanowiskom komputerowym, będą mogli posurfować po http://blogmakijaz.pl/
i bliżej poznać portal.
?Gorąco zapraszam wszystkich na kolejną odsłonę spotkania z blogerami Sephora, autorami videobloga ?Make up w wielkim mieście?, które organizujemy w ostatni weekend października
w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Blogmakijaz.pl to serwis stworzony dla współczesnej kobiety,
często zabieganej, zarówno tej początkującej w sztuce makijażu i pragnącej na przykład nauczyć się aplikować sztuczne rzęsy, jak i dla tej z uwagą śledzącej trendy, otwartej i szalonej, gotowej
do wypróbowania najbardziej zaawansowanych technik makijażowych. Misją serwisu jest pokazanie Polkom, że makijaż to świetny sposób na wyrażanie siebie i fantastyczna zabawa.
Od samego początku sam serwis oraz wyjazdowe spotkania naszych blogerów cieszą się wielkim zainteresowaniem. Fanki bloga w różnym wieku przyjeżdżają na nie czasem z bardzo odległych miejsc. Spotkanie w Gdańsku będzie kolejną okazją do poznania blogerów na żywo, podglądania od kuchni ich pracy, a fanki bloga i wszyscy zainteresowani będą mogli także skorzystać z indywidualnych, bezpłatnych konsultacji i porad? ? powiedziała Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor ds. marketingu, Sephora Polska. ?Relacja z wydarzenia, jak zawsze, oczywiście będzie dostępna na blogmakijaż.pl? ? dodała Małgorzata Dzięcielewska.
Aby skorzystać z możliwości indywidualnej lekcji i konsultacji makijażowej należy wcześniej umówić się na nią przez infolinię Sephora, dostępną pod numerami: 0 801 801 400 lub (012) 682 84 94, czynną w godzinach od 9.00 do 21.00.
Kolejne spotkania z blogerami odbędą się w Krakowie, we Wrocławiu oraz w Łodzi już wkrótce!

A to już wiesz?  Jak pomóc dziecku wrócić do szkoły?

Sephora to lider rynku kosmetyków luksusowych oraz najbardziej innowacyjna sieć perfumerii
w Polsce. Firma powstała 40 lat temu we Francji, a od 12 lat jest obecna na polskim rynku. W tym czasie zaistniała na stałe w świadomości Polaków jako miejsce niezwykle inspirujące i oddziałujące na zmysły. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. Obecnie Sephora posiada ponad 1 000 perfumerii na świecie,
w tym 85 perfumerii w Polsce.

W Polsce Sephora posiada około 50% udział w rynku perfumeryjnym, co daje jej pierwsze miejsce w tym segmencie (badania ACNielsen). Firma od początku swojej obecności na polskim rynku konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych,
w największych miastach. W rankingach centrów handlowych Sephora plasuje się w grupie salonów sprzedaży o największych obrotach.

Sephora oferuje swoim klientom innowacyjny model sprzedaży kosmetyków. Jest pierwszą na świecie perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz, pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp
do produktów. Każdy sklep został zaprojektowany jako interaktywna przestrzeń, w której klienci mogą nie tylko korzystać ze swobody poznawania kosmetyków, ale także z profesjonalnych porad ekspertów. Sieć oferuje tylko najlepsze i najbardziej innowacyjne marki, dostosowując swoją ofertę do oczekiwań klientów. Według badań GfK Polonia (czerwiec 2010 r.), Sephora posiada największą świadomość marki perfumeryjnej wśród kobiet w Polsce i uznawana jest za najlepszy salon perfumeryjny kreujący trendy. Respondenci określili Sephora jako perfumerię najbardziej dynamiczną, nowoczesną, interesującą
i kreatywną, a także łamiącą konwenanse.

Sephora to także wyjątkowi ludzie. Doświadczeni, stale podnoszący swoje kwalifikacje, otwarci na potrzeby klientów i inspirujący ich. Jako ekspert w dziedzinie makijażu oraz firma pilnie śledząca zmiany
w zachowaniu klientów, Sephora stworzyła i prowadzi pierwszy profesjonalny videoblog ?Make
up w wielkim mieście? dostępny pod adresem http://blogmakijaz.pl/, który nie tylko prezentuje najnowsze trendy w makijażu i profesjonalne kosmetyki, ale uczy jak je zastosować w praktyce.

A to już wiesz?  Ruszają konkursy EY dla studentów: do wygrania płatne praktyki, szkolenia i nagrody pieniężne o wartości ponad 60 tys. zł

To właśnie wyjątkowi ludzie pozwalają Sephora oferować klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie w 2011 roku przez konsumentów dwa niezwykle cenne wyróżnienia: Godło Jakość Obsługi oraz Laur Klienta. W ogólnopolskiej edycji plebiscytu Laur Klienta w kategorii perfumerie sieciowe marka Sephora zdobyła I miejsce, uzyskując 48% głosów dla najlepszej i najchętniej polecanej sieci perfumeryjnej.

Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na www.sephora.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy