Warszawa, 23 maja 2018 r. Co dziesiąty polski internauta to małoletni w wieku od 7 do 14 lat – wynika z informacji podanej przez firmę Polskie Badanie Internetu. Aby zapewnić dzieciom bezpieczeństwo w wirtualnym świecie, opie
Informacja prasowaWarszawa, 24 września 2019 r.Gdy w pierwsze dni września uczniowie wracali do szkół, niektórzy studenci dopiero wybierali się na swoje wakacje. Jednak i na nich przyszła pora – za pasem październik, a wraz
Informacja prasowa Wrocław, 24.10.2016Zimny jesienny wieczór? Lubię to!Coraz wcześniej robi się ciemno, a na dworze panuje aura delikatnie mówiąc nieprzyjazna – pierwsze przymrozki, wiatr i deszcz. Czy oznacza to, że
Informacja prasowaPrzasnysz, 04.11.2019 r.Jak przygotować rower na zimę?Poradnik dla właścicieli jednośladówNiskie temperatury, miejskie ulice pełne błota pośniegowego i soli. Nie są to idealne warunki do jazdy rowerze. N
Sylwester „last minute”Trendy 2019/2020Sylwester tuż, tuż! To doskonała okazja na to, żeby zaszaleć na parkiecie, wybrać efektowną stylizację oraz fryzurę i zrobić wyjątkowy make up. Jest koniec grudnia, a Ty dalej zas
Zdrada, kłamstwo, a może próba odbicia partnera? Czego nie jesteśmy w stanie wybaczyć przyjacielowi? Odpowiedzi na te pytania przedstawiają wyniki najnowszego sondażu miesięcznika Reader?s Digest.Przyjaźń, obok rodziny, to j
Zakładając, że do 2025 roku uda się w Polsce wybudować morskie elektrownie wiatrowe o łącznej mocy zainstalowanej 6 GW, wartość dodana tych inwestycji dla całej naszej gospodarki może wynieść nawet ponad 73 mld zł ? wynik
O ludzkiej potrzebie posiadaniaZdobywanie i posiadanie dóbr materialnych potrafi stać się dla wielu z nas złudzeniem sensu życia. Skąd się to w nas bierze, że tak bardzo potrzebujemy otaczać się dobrami? Jakie koszty się z
Informacja prasowa Warszawa, 25.07.2018 r.5 niezawodnych sposobów na dobry start każdego dniaUtarło się, że od tego którą nogą
Informacja prasowaWarszawa, 26 listopada 2019 r.Jedzenie w domu, a może danie na wynos – czy Polacy jeszcze gotują?Niemal 93% Polaków biorących udział w badaniu przeprowadzonym w ramach III edycji kampanii „Warzywa i owoce