25-10-2017 | 08:30 | WarszawaScenariusze, jakie pisze życie są wielokrotnie o wiele bardziej zaskakujące i ciekawsze niż fikcja. Dzięki temu są też o wiele bardziej wciągające dla czytelnika. I chociaż pierwsze strony poczyt
CloudFerro nowym operatorem platformy chmurowej niemieckiej agencji kosmicznej Ruszyła nowa wersja platformy udostępniającej dane z europejskich satelitów dotyczące Niemiec – CODE-DE, za którą odpowiedzialna jest Niemiecka Ag
Dom nad Ruczajem – opis projektu:Rawa Prime Location to projekt Jakuba Szczęsnego mający na celu zwrócenie uwagi na problem zapomnianych rzek i cieków wodnych, które w wyniku rewolucji przemysłowej oraz uprzemysłowienia P
Z Europejskiego Barometru Bankowości EY wynika, że członkowie zarządów sektora bankowego w całej Europie z ostrożnym optymizmem oceniają perspektywę sześciu następnych miesięcy. Mniej menedżerów spodziewa się koniecz
Warszawa, 23.12.2019 5 powodów, dla których warto odwiedzić Szczawnicę zimąNie masz jeszcze planów na Sylwestra? Marzy Ci się zimowy wypoczynek z dala od zgiełku i tłumów? Przedświąteczna gorączka sprawia, że masz oc
Warszawa, 23 września 2020Pandemia zmieniła nas na dobre –jakie zwyczaje zostaną z nami na dłużej?Świat zmienił się w ciągu kilku ostatnich miesięcy nie do poznania. Odkryliśmy inny wymiar ekologii, lokalności, zupełn
Plan na jesień: kompostowanie. Dlaczego warto?Kompostowanie. Dla jednych to praktyka stara jak świat, dla innych inicjatywa, która nabrała rozpędu w ostatnim czasie ze względu na trend less waste. Jedno jest pewne – kompostow
Rośnie optymizm dotyczący wzrostu gospodarczego, perspektyw zatrudnienia oraz dostępności kredytów i rentowności firm z branży motoryzacyjnej ? dowodzi ósmy Barometr Nastrojów Menedżerów Firm Sektora Motoryzacyjnego.&hellip
Informacja prasowaPoznań, 20 lutego 2018 r.Zbyt wiele obowiązków każdego dnia, szybkie tempo życia oraz brak czasu na własne pasje czy zwykły relaks – to czynniki, które mogą wywoływać stres. Odczucie to znane jest w
Po raz dwunasty Reader’s Digest prezentuje wyniki European Trusted Brands, jednego z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich w Europie. Ponad 27 tysięcy respondentów z 15 krajów wybrało marki,