Badanie Europejskiego Sektora Motoryzacyjnego, przeprowadzone przez doradczą firmę Ernst & Young, pokazuje, że producenci aut i podzespołów w Czechach, Słowacji, Polsce i na Węgrzech oraz we Francji, Niemczech i Wielkiej Br
Zgodnie z raportem firmy Forrester „How To Build A Healthcare IoT Platform”, dyrektorzy ds. informatyki w placówkach medycznych powinni stworzyć strategie wdrażania IoT lub ryzykować utratę rynku na rzecz bardziej zaan
W wynikach finansowych producentów dóbr luksusowych i kosmetyków nie widać kryzysu. W 2011 roku sprzedaż 21 największych firm z tej branży wzrosła średnio o 10,4%. Eksperci firmy doradczej Ernst & Young przewidują, że ś
Polska spadła z 25. na 26. miejsce na 40 badanych państw w Indeksie Atrakcyjności Krajów dla Rozwoju Energetyki Odnawialnej za 2013 rok opracowanym przez firmę doradczą EY. W tym czasie poziom inwestycji w odnawialne źródła e
Warszawa, 14 maja 2018 Informacja prasowaNie płacisz rachunków na czas?Oto z jakimi konsekwencjami musisz się liczyćUpomnienie mailem, przypomnienie o płatności smsem, w końcu pisemne wezwanie wysłane pocztą z groźbą egz
Budżet bez deficytu? Oby się udało!26-08-2019 | 15:16 | WarszawaBudżet na 2020 r. bez deficytu byłby znaczącym krokiem do uzdrowienia polskiej gospodarki – uważają Pracodawcy RP. Realizacja takiego planu wydatków nie b
Z FRITZ! święta mogą być naprawdę magiczneFani niemieckich urządzeń sieciowych FRITZ! dobrze wiedzą, że to co wyróżnia ten sprzęt to jakość i niesamowite oprogramowanie. Czy wiesz, że kiedy w swoim domu masz urządzenia
Kraków, 29 czerwca 2018 r. Informacja prasowaHB, FB, B&B. Czy wiesz co rezerwujesz w hotelu?Organizacja wakacji jest zazwyczaj ekscytująca ponieważ zwiastuje dni pełne beztroski. Niestety zdarza się, że w miejscu docelowy
Informacja prasowaPrzasnysz, 23.07.2019 r.Możliwości rowerów urban. Nowe rozwiązanie do miastaLubią szybkie tempo życia, nie chcą podążać za tłumem. Dla takich właśnie osób są przeznaczone rowery urban. To rodzaj jedn
W badaniu European Trusted Brands po raz 12 zapytano Europejczyków o marki, które darzą największym zaufaniem. W sondażu wzięło udział ponad 27 tysięcy respondentów z 15 krajów. Wyniki pokazują, że mimo różnic kulturowyc