Warszawa, 18 października 2019 r.Informacja prasowaPotwór z szafy, czyli czego boją się dzieci i jak radzić sobie z ich lękami?Dzieciństwo to czas beztroski, zabawy oraz… dziecięcych lęków. Maluchy w wieku przedszkolnym
To gorący okres dla fachowców. Remontujemy 31% więcej niż rok temu. Raport Oferteo.pl Chwilowe spowolnienie gospodarki, które miało miejsce wiosną, spowodowało, że tego lata fachowców od remontów poszukujemy jeszcze intensy
Warszawa, 18.07.2018 r.Informacja prasowa Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowychCzy zdajemy sobie sprawę z tego, jaki jest prawdziwy cel wydawanych w sklepach „kart stałego klienta”? Oczywiście jednym z gł
Od maja br. Reader’s Digest Przegląd Sp. z o.o. ma nowego właściciela. Jest nim Tarsago Media Group. W skład nowej spółki wejdą także dotychczasowe oddziały Reader?s Digest na Węgrzech i w Rumunii.…
informacja prasowa, 22.01.2020 r. WarszawaInnoEnergy startuje z 6. edycją PowerUp! Challenge.Co mogą zyskać autorzy innowacyjnych pomysłów? Firma poszukuje najlepszych startupów, scaleupów oraz małych i średnich przedsiębi
Ślub pod chmurką, czyli wszystko, co musisz wiedzieć o ceremoniach w plenerze2019-05-22 Kochasz wolność, świeżość i wiatr we włosach? A może uważasz, że nawet najmodniejsze wnętrze blednie w porównaniu z pięknem przyr
26 stycznia 2018, WarszawaSposób na udaną domówkę karnawałową… styl lat 90 zawsze w modzieJak wygląda przepis na udaną karnawałową domówkę? Doborowe towarzystwo, kolorowe dekoracje i najlepsze menu to tylko połowa su
Słodycze, alkohol, drobna elektronika – jakie prezenty rozdają pracodawcy na święta?Przedsiębiorcy w okresie świątecznym często decydują się na zorganizowanie specjalnych upominków dla dzieci ich pracowników, samych prac
Kolejny obiekt pod marką B&B HotelsSieć wygodnych hoteli ekonomicznych B&B Hotels, posiadająca swoje obiekty w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Łodzi i Toruniu, zawitała właśnie na Podhale.1 października
Po raz dwunasty Reader’s Digest prezentuje wyniki European Trusted Brands, jednego z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich w Europie. Ponad 27 tysięcy respondentów z 15 krajów wybrało marki,