Już po raz drugi, magazyn Polska Wita przeprowadził badanie konsumenckie Korona Turystki, którego celem jest wyłonienie najczęściej wybieranych i kupowanych marek produktów i usług branży turystycznej. Wśró
W 2012 roku sprzedaż 23 największych na świecie graczy z branży dóbr luksusowych wzrosła średnio o 10,4%. To nieco wolniej niż w roku 2011 roku, kiedy to wzrost wyniósł 13,1%. W ujęciu realnym (pomijając różnice kursowe)
Muzeum, teatr, sala koncertowa ? to w opinii 78% Polaków obiekty, w które powinien zamienić się kościół, kiedy przestanie być świątynią. Zaledwie 6% badanych jest zdania, że niewykorzystywany obiekt sakralny mógłby zosta
Polacy zdecydowanie bardziej niż inne narody Europy są przywiązani do nazwy „Unia Europejska” i nie chcieliby zaakceptować hipotetycznej zmiany nazwy organizacji na „Stany Zjednoczone Europy”. Taką postawę
Wystawcy z branży wnętrzarskiej, pasjonaci trendów, a także architekci i projektanci – to właśnie z myślą o nich już po raz drugi organizowane są Międzynarodowe Targi Wyposażenia Wnętrz Warsaw Home. W dniach 6-8 paździe
Wyniki badania European Trusted Brands 2013…
Szczecin, 29 października 2020 r.Co 10 Polak wyrzuca jedzenie, bo nie wie co z nim zrobić: jak można to zmienić? Blisko połowa Polaków (42 proc.) przyznaje się, że wyrzuca żywność do śmieci – tak wynika z badania przepr
Polacy w wyniku trudnej sytuacji gospodarczej strefy Euro ufają bankom ostrożniej niż przed rokiem, ale i tak chętniej niż reszta Europejczyków ? wynika z drugiego Światowego Badania Klientów Banków Detalicznych przeprowadzone
48% zatrudnionych w sektorze publicznym w krajach grupy G20 stanowią kobiety, jednak tylko co piąta osoba na stanowisku kierowniczym jest płci żeńskiej ? wynika z raportu firmy doradczej EY. Tylko w czterech krajach G20 kobiety z
Informacja prasowaWarszawa, 20 listopada 2019 r.Sałatkowe ziemniaki, czyli NIEzwykła odsłona kartofliMimo że ponad 50% respondentów, biorących udział w sondażu przeprowadzonymw ramach pierwszej edycji kampanii „Ziemniaki