Wiadomości branżowe

Nowe oblicze najpoczytniejszego miesięcznika na świecie

Już pod koniec września na polskim rynku ukaże się nowy, odmieniony miesięcznik Reader’s Digest. Zmiany obejmują zarówno stronę graficzną, jak i zawartość magazynu. Miesięcznik ma też nowe hasło – „Nasz wspólny świat”.

Zmiany w polskiej edycji miesięcznika są częścią globalnego relaunchu, który na rynku amerykańskim rozpoczął się na początku tego roku. Celem procesu jest bardziej nowoczesny wizerunek magazynu. Zmiany są widoczne zarówno w jego wyglądzie, jak i kompozycji treści.

– Miesięcznik Reader’s Digest istnieje od 1922 roku, a na polskim rynku od 1995 roku. Jest to pismo z długoletnią tradycją, ale nie pozostaje w tyle, jeśli chodzi o nowoczesne trendy. Wprowadzane zmiany przyczynią się do odświeżenia wizerunku naszego pisma – wyjaśnia Bożena Chmielarczyk, Dyrektor Generalna wydawnictwa Reader’s Digest.

Od październikowego numeru miesięcznik będzie miał nowe logo podkreślające słowo „Digest”, który oznacza wybór, różnorodność, czyli to, co dotychczasowi czytelnicy tak bardzo cenią. Bardziej nowoczesny układ stron i większe zdjęcia będą bardziej atrakcyjne wizualnie i przyjazne dla czytelnika. Przyciągające uwagę okładki mają wyraźnie akcentować najważniejsze tematy numeru.

Zmiany w miesięczniku dotyczą również zawartości. Czytelnicy znajdą w nim jeszcze większą różnorodność tematów i więcej porad. Felieton. Coś dla tych, którzy chcą wiedzieć więcej, ale nie mają dużo czasu. Fotograficzne spojrzenia na świat. I jak zawsze najciekawsze historie, które pisze samo życie, a także sporo uwagi poświęconej sprawom zdrowia i zdrowego stylu życia – to wszystko będzie można znaleźć w miesięczniku Reader’s Digest.

Odmienionemu miesięcznikowi przyświeca nowe hasło – „Nasz wspólny świat”. Będzie ono wyeksponowane między innymi na grzbiecie miesięcznika.

– Piszemy o tym, co dotyczy każdego z nas, o wszystkim, co tworzy nasz świat – wyjaśnia Anna Esden-Tempska, redaktor naczelna polskiej edycji miesięcznika Reader’s Digest.   

Niezależnie od wprowadzanych zmian idea pisma i jego założenia pozostają te same.

– Żyjemy w czasach, kiedy nowe sposoby komunikacji bardzo szybko zmieniają przyzwyczajenia i oczekiwania. Dlatego modyfikacje są potrzebne. Jednak to, czemu Reader’s Digest zawdzięcza swój wielki sukces pozostaje. Chodzi o pozytywne podejście do życia, które tak cenią nasi Czytelnicy. Reader’s Digest, jak może żadne inne czasopismo, pokazuje co w ludziach najpiękniejsze: ich siłę, kreatywność, solidarność. Z każdego poruszanego tematu można czerpać inspirację, żeby żyć pełniej i lepiej. Mam nadzieję, że nasz miesięcznik zawsze będzie pomagał ludziom mieć odwagę realizować marzenia podsumowuje Anna Esden-Tempska.

 

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy