Wiadomości branżowe

Reader’s Digest promuje 24. edycję Wielkiej Loterii

W lipcu br. wydawnictwo Reader's Digest rozpocznie kampanię reklamową. Ma ona na celu promocję Wielkiej Loterii wydawnictwa oraz wzrost rozpoznawalności i świadomości marki wśród grupy docelowej. Kampania potrwa do 8 lipca. W kampanii

W lipcu br. wydawnictwo Reader’s Digest rozpocznie kampanię reklamową. Ma ona na celu promocję Wielkiej Loterii wydawnictwa oraz wzrost rozpoznawalności i świadomości marki wśród grupy docelowej. Kampania potrwa do 8 lipca.

W kampanii wykorzystany zostanie 45-sekundowy, dobrze znany widzom, spot reklamowy Reader’s Digest promujący coroczną Wielką Loterię, a także podkreślający główne przesłania wydawnictwa, które chce być dla swoich czytelników źródłem inspiracji, informacji, nauki oraz zabawy.

Spot ukazuje zwyczajną polską rodzinę, podkreślając, że w książkach i magazynach sygnowanych marką Reader’s Digest każdy członek rodziny może znaleźć coś dla siebie.

Wielka Loteria jest bardzo ważnym projektem dla wydawnictwa, a dla naszych czytelników wspaniałą okazją wygrania naprawdę sporej sumy pieniędzy – w tym roku nagroda główna to aż 570 000 tysięcy złotych. A warto podkreślić, że w 15-letniej historii Wielkiej Loterii Reader’s Digest nagrody odebrało w sumie 23 669 osób  mówi Rajmund Tochwin, Ad Sales Director wydawnictwa Reader’s Digest. Planowana kampania reklamowa wpisuje się w strategię wydawnictwa, które kilka razy do roku bardzo intensywnie promuje zarówno Wielką Loterię, jak i produkty tworzące świat Reader’s Digest.

Spot reklamowy będzie emitowany przez tydzień, począwszy od 1 lipca. Reklamę stworzył Fadeout TVProductions. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus. Emisja spotów zaplanowana została w następujących kanałach telewizyjnych: TVP Puls, AXN, Hallmark, Kino Polska, TVS, Zone Reality, Movies 24, Ale Kino, Zone Europa, BBC Entertainment, Zone Romantica i Kuchnia TV. Reklamę można też obejrzeć na stronie internetowej wydawnictwa www.digest.pl

Miesięcznik Reader’s Digest to najpopularniejszy magazyn na świecie, który co miesiąc trafia do niemal 80 milionów czytelników. Ukazuje się w 50 krajach i 20 językach. To magazyn o różnorodnej tematyce – od zdrowia, ekologii, po egzotyczne podróże i pasjonujące historie z życia.

A to już wiesz?  Mega Bloks John Deere, czyli jak zbudować silnik ze 125 tysięcy klocków

Wydawnictwo Reader’s Digest jest częścią The Reader’s Digest Association, Inc. (www.rd.com), światowego wydawnictwa, które jest liderem marketingu bezpośredniego i tworzy książki, nagrania muzyki, wideo i publikacje w Internecie. Więcej informacji znaleźć można na stronie polskiej edycji www.digest.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy