Warszawa, 17. sierpnia 2009 r. – Reader’s Digest Association, Inc. (RDA), globalny koncern mediowy i lider marketingu bezpośredniego, ogłosił dziś osiągnięcie porozumienia z głównymi wierzycielami w sprawie planu restrukturyzacji mającego na celu znaczne zredukowanie zadłużenia firmy i wzmocnienie finansowe firmy na przyszłość. Porozumienie nie ma wpływu na działalność zagranicznych oddziałów Reader’s Digest, w tym polskiego oddziału, którego sytuacja jest stabilna.
„Prowadzane w Stanach Zjednoczonych zmiany nie mają wpływu na działalność operacyjną polskiej spółki Reader’s Digest. Nie zmieniają się nasze relacje z czytelnikami, klientami i partnerami biznesowymi. Nasza sytuacja rynkowa jest stabilna” – powiedziała Bożena Chmielarczyk, Dyrektor Generalny Reader’s Digest w Polsce.
Działalność operacyjna RDA jest w dalszym ciągu prowadzona na stabilnym poziomie, a prognozowane na rok 2009 przychody zmniejszą się jedynie nieznacznie pomimo globalnej recesji.
O Reader’s Digest Association, Inc.
Reader’s Digest Association to światowe wydawnictwo, lider marketingu bezpośredniego, które uczy, bawi i łączy ludzi na całym świecie. Firma buduje wielotematyczne społeczności oparte o markowy kontent. Posiada biura w 44 krajach, wydaje książki, magazyny, nagrania muzyki i produkty edukacyjne, które docierają do 130 milionów klientów w 78 krajach. Reader’s Digest Association wydaje 94 magazyny, w tym 50 wydań miesięcznika Reader’s Digest, najpoczytniejszego magazynu na świecie, prowadzi 65 stron internetowych, które generują 22 miliony unikalnych użytkowników miesięcznie i sprzedaje około 40 milionów książek, nagrań muzyki i produktów video na świecie rocznie. Główna siedziba firmy znajduje się w Pleasantville, w stanie Nowy Jork w USA.
Polski oddział Reader’s Digest powstał w 1995 roku.
Dodatkowych informacji udzielają:
Bożena Chmielarczyk
Dyrektor Generalna
Reader’s Digest
tel. (022) 319 32 00
Piotr Biernacki
[email protected]
Euro RSCG Sensors
tel. (22) 444 0 666
kom. (48) 693 330 003